Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Men det är stor skillnad på att sätta sig med en ensam krinolin och att sätta sig med en krinolin som har flera meter och kilo typ uppepå som trycker ner ringarna...
Herrejössös vad ni skriver!! Nu ska vi se vad jag skulle kommentera...
Junibruden - vad fin den är på dig! Den sitter ju som handen i handsken!! Och det rosa bandet ser ju jättefint ut! Men visst är det bestämt en mörkare nyans än satinet nr 91. Eller valde du 32:an till slut, kommer inte ihåg... Men färgen såg iaf fin ut!
Pinkgrape - ännu en fisk! Haha, vad är det jag säger gott folk?? Tror vi totalt är uppe i ett tiotal fiskar (men medge att det är lustigt?) men minns inte vilka alla var (man brukar säga om fisken att den har väldigt gott selektivt minne men minns sällan sitt eget telefonnr....). Och här har vi ännu en fisk med känsla för viss dramatik! Har läst om dina planer för kläder och assocearer (kan aldrig stava till det ordet...) i andra trådar och det låter jättesnyggt! Men om jag vore du (med begränsad budget som du säger och inte har möjlighet att beställa fler om det går snett) skulle jag trots förseningar på sista tiden ta från milly. Vad gäller klänningens resultat (och du har ju inte superbråttom) verkar de vara ett säkrare kort även om det finns billigare...
Och så var det säkert en hel drös fler saker att kommentera men fisk som jag är - det har jag redan glömt!
Miceme - förresten, var inne på guldfynd häromdagen och provade ringen du tipsade om! Dessvärre var det samma jag kollade på för ett tag sen, alldeles för tunn, smal och låg in mot handflatan. Och den var väääldigt smal... Men det är så svårt att se på bild. Så jakten fortsätter, men tusen tack för tipset!