Kinaklänningar och gaffel däremellan!
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
God morgon!!
på lördagen skickade bella äntligen iväg min klänning, nu har den precis kommit till frankfurt, så den här veckan får jag nog min klänning!!
så nu vet jag vad jag gör hela påsken (förutom att så gräs ute i trädgården då): prövar klänningen om och om igen
¨å nu har mina klänningar dfårn milanno kommit! tar bilder så fort jag kan kan iof ta med mobilen hmm ska göra det så fort W somnat! Min brudklänning är faktiskt väldigt fin, välsydd trodde den skulle vara lite rackig! Den är skrynklig så det måste fixas, men annars väldigt fin! Sen en svart klänning väldigt fin sen en kompis klänning som jag inte har öppnat så spännande! Betalade inget, milanoo hade skrivit att det kostade 24 usd :)
God morgon!!
Via frankfurt och leipzig har min klänning äntligen anlänt till rätt land iaf, nu väntar jag bara på att den ska komma ända fram till mig... men är ju dessutom på jobbet hela dagen, så jag hoppas att de ringer före de försöker leverera den, så att jag kan berätta att jag är hemma efter 17.30 ellelr att de kan hämta den till jobbet istället.
Ska bli så spännande att äntligen få klänningen!