Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Och höja baksidan lite för att kunna ha en BH, men jag skulle eg vilja ha axelband hela vägen bak.
Ser inte riktigt hur jag ska ändra designen till det bara.
Eller om det räknas som en mindre ändring...
god natt sommarbrud
1700tal: Men efter denna vecka i fjällen är det nog plus på vågen.. så nu är det bara att sätta fart :)
Undrar vilket material klänningen är gjord i, hoppas de svarar snabbt på mailet!!!
Är det någon som vet hur man får reda på pris och hur man tar kontakt med dem som har
szlongzhilian.en.alibaba.com/
Tack igen!
1700-tal, vissst blir man socialsjuk nrhan är borta Min är förvisso hemma ikväll, men det är jobb som pysslas med. annars är BT rätt trevligt att pyssla med en lväll
Nu hände det igen läsa, skriva uppdatera, Va när skrev ni detta?
Hoppas alla mörkrädda och speciellt ensamma får en god natts sömn!
Behöver min skönhetssömn inför dopet imorgon. Men kommer säkert igen och ojar och frossar i fler klänningar.
God natt!
1700tal jag såg att du är online och du verkar ha lite koll, men ni andra får gärna svara också.
Jag chattade med Lillywedding och de verkar har samma 91 ljusljus rosa som milly. Tänkte att det kanske går fortare med Lilly nu när Milly är så upptagna.
Jag frågade om antal lager i kläningen och "ben" i livet (heter det så på svenska?).
De gör klänningarna med två lager, ett i satin och ett i lining, räcker det?
Man "får" lägga till extra met add. fee.
Samma med "ben", 3-4- stycker mot ex corals 11!
Hur mycket stöttning behövs?
Jag vill gärna ha en klänning som är lite styv och håller in på ett bra sätt inte en som sjunker ihop i formen.
Vad tror ni?
Sitter och skriver lite mellan allt annat som jag ska göra, får uppdatera mig igen ikväll
Det blir någon timmes läsning varje dag som vi gafflar, passande namn på tråden.
Ja, precis! Alltså fjädrar
LÅter kanon med mat, hoppas det blir bra!
Nu är jag off.
Kommer nog behövas lite uppdatering ikväll efter barnen har somnat.
Ha en bra dag allesammans!