Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Oj oj oj 426 kr rena rånet!!
Jag går runt och känner mig stressad för bröllopet hela tiden. Vi har otroligt mycket bollar i luften just nu. Inom ett års tid har vi lyckats klämma in en bebis (november 10), köp av första radhuset och därmed flytt från lägenhet, byte av kommun och förskola för storebror (juni 11) samt bröllop (september 11). Tänkte att det var smart att gifta sig när man var föräldraledig för att man hade tid att planera men nu jobbar jag också nästan en vecka i månaden samtidigt som sambon arbetar heltid .
Hur gör ni för att hinna med bröllopsplanerna och ungefär hur mkt tid lägger ni ner?! Eller jag kanske inte ens ska fråga?
1700-tal: Jag röstar på nr 2
Humlan66: Jag har nu fingranskat bilderna, close-up i ett bildprogram, och jag får backa i min "kritik". Den stämmer faktiskt med bilderna, men eftersom de var lite mindre när jag tittade på dem så syns inte alla detaljer.
De har faktiskt följt bilderna till punkt och pricka och då får de 5+ av mig Bra service, trevlig mailkontakt, ingen tullavgift, inga överraskande extra kostnader och en extremt välsydd klänning.
Jag är helt enkelt jättenöjd och kan varmt rekommendera www.wholesale-weddingdress.com
Sitter o grunnar på en sak. Måste man absolut ha gåvor till gästerna? Jag menar, tillhör det "det normala"?
1700-tal: Jag röstar en gång till Fortfarande på nummer 2
Den är fantastiskt vacker. Stilren, men ändå slående på nåt sätt. Jag tycker inte att den är för stor runt rumpan. Den ser ljuvligt fluffig ut och man vill bara gojsa in händerna i allt det ljuvliga tyget