Darling Daisy skrev 2011-05-13 09:27:30 följande:
Wow, kroppsstrumpa. Imponerande!
Det är något som jag aldrig vågat mig på
Ang empireskärningar, så är de inte mina kompisar för fem öre. Jag ser höggravid ut (har en del mage kvar att arbeta bort) under det vackra flygiga tyget! Det känns som om min mage är för stor och mina bröst för små för att alls kunna ha såna klänningar.
Hur min kropp ser ut syns på korten på förra(?) sidan, hoppas att det kan hjälpa dig.
Förstår inte heller riktigt hur jag vågade kroppsstrumpan! Måste fått någon knäpp. Dock var det pinsamt att åka kommunalt hela vägen (ca 40 min) i en kroppsstrumpa och uppsminkad till 1000... Inte direkt diskret i rusningstrafiken.
Såg din klänning! Jättejättefin!! Verkligen smickrande för kroppen så jag tror inte riktigt jag vet hur din kropp ser ut under, men som du förklarar förstår jag problemet. Det är ju inte kul om magen putar ut under en svepande lång klänning. Jag måste kanske rusa iväg och testa olika modeller helt enkelt innan jag bestämmer mig. Lär bli en pärs så jag hoppas mina 3 härliga tärnor ställer upp för blivande maken kommer inte vara road