• Minuz

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Nu har jag varit och kollat SPF (ej pro), skrev fel, men det är ju samma sak. *S*
    En bra lokal, men liiiitet kök, och grannen över är lite känslig så efter 23.00 måste man sänka ljudet...... bra musikanläggning finns på plats. Och priset höll jag nästan på att dö av!
    Kostar: 0-39 personer = 400 kr 40-49 personer = 500 kr 50-59 personer = 600 kr osv. Och detta pris gäller fredag kväll 19.00 till söndag em när det är städat och klart.

Vad tycker ni?????

garderob, här tar man bort bridgeborden och har dansgolv

• Minuz

AHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikväll kl 17.00 kan jag hämta min klänning!

Så blir nog till att vänta till imorgon bitti innan jag kan visa er den då ingen annan i huset får se den......

Jippi! Äntligen är den här! eller om några timmar iaf

• Minuz
    daniiel skrev 2012-09-18 11:25:00 följande:
    Lokalen var kanon. Och lagom stor. Känner oxå att det känns tråkigt om man måste sänka volymen vid 23
    Köket var kanske inte litet i sig utan ett halvkylskåp, spis, liten diskbänk, det var väl det som kändes bökigt. Men allt annat finns på plats...... tom vinglas, snapsglas osv. Sånt vi måste köpa till för att vara på skolan, men där är ju förvaring,disk, värmeskåp osv mycket bättre. Lokalerna är ganska lika i sig. Väntar nu på pris från skolan
  • Minuz

hua ...... nu ligger klänningen ute i bilen i sitt paket. vet inte om jag vågar öppna.....

• Minuz

nu ska jag hämta paketet i bilen. smygkolla medan barnen sover....

• Minuz
    daniiel skrev 2012-09-18 23:16:57 följande:
    Men vadå?! Fick du hem klänningen idag Minuz? Ooooh, så spännande.. jag kommer inte kunna sova nu jue ;P haha

Jag håller verkligen alla tummar och tår för att den ska vara jättebra! :)
    Haha. missade du det inlägget här uppe?
  • Minuz

Nu har jag öppnat paketet, provat, den, tagit kort på den.................... och....
    NÄ!!!!! detta var nog inte riktigt vad jag ville ha.... Den är full av bling och släpet är ju såååå kort.
    Men den är fin och välsydd.............. visar bilder om en stund. Rynkar på näsan

• Minuz

hmm. klänningen är jättefin men det korta släpet stör mig. Ska prova med en underkjol när barnen gått till skolan....
    Men håll till godo så länge!

• Minuz

Platt fall.................
    Här har jag varken knytit klänningen eller tagit på mig underkjol. Ska ta en bättre bild om en timme ca.

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!