tigerlily skrev 2011-04-26 08:10:51 följande:
Vi är nog uppe i 10 500 än så länge. Då inkluderar det klänning + slöja, M2B:s kläder och våra ringar (vi hade också en del byrålådeguld, så vi behövde inte betala mer än 6 000 kontant). Men jag har ju en del kvar att köpa än: skor, en klänning till till dagen efter, hårnålar och ev tiara till hår uppsättningen, kostym till lillkillen. Smycken kommer jag att få av mina föräldrar i bröllopspresent. Sen kommer ju festen att gå på en del också...
Bra där, ekonomiska stenbockar!
Ska vi räkna vad festen går på så leder sommarbrud ändå....
S2011 skrev 2011-04-26 08:38:13 följande:
nu har jag läst igen mig efter påskledigheten, himmel vad ni avverkar sidor - härligt!
visst var det nu Sommarbrud som fått hem klänningar? Gillade den volangiga, bra fluff i den. Tuppen upp.
jag har haft en hel meltdown om blommor och har förhoppningsvis kommit fram till två förslag på bra lösningar:
1. skicka pengar med sambon, ge honom tre färger att förmedla.
2. gå in och köp en färdig "havsbris" (typ 400 spänn) hos nån euroflorist men med rosor istället för liljor.
Jag såg din tråd ang blommor och det vore väl kul med en överraskning, att låta honom välja blommor!? Ja, om han är lite haj på blommor vill säga...