Kinaklänningar och gaffel däremellan!
en stor ros i flower paste. duger den tro? och nej, har inte så skrynkliga händer, det är handskarna.
Daniiel
Så här kommer en uppdatering.
* Inbjudningarna är ute
* i helgen ska jag till mamma och kolla klänningen med den stora underkjolen fast jag har ju "den fula ankungen" i bakhuvudet ännu.......... För den är ju mer häftig än den jag har nu........ Så i helgen ska jag bestämma mig för hur allt ska se ut. Så lovar att jag kommer att visa bilder på klänningen när den sitter på.
Vad händer mer då? Har tagit semester nästa vecka för att jag är precis slut, är så trött att jag snart spyr......
Har massor att fixa men orkar inte just nu. Men det ordnar sig.
Ska bara bestämma mat, smak på tårta, utseende på tårtan fast jag börjat med dekorationerna iaf. Måste gjuta fler hjärtan till bordsplaceringarna, göra en kuvertlåda, eller om jag köper en "färdig resväska" på Lagerhouse.... dekorera ljusen, har lyckats att gå ner några kg, men vill ner några till.
Jag har ju världens bästa mamma som kommer att hjälpa mig med allt....
Gubben ska köpa en kostym, jag ska köpa skjortor till killarna, sedan är all klädsel klar om jag nu inte köper mig en pälsbolero, vad tror du om det?
Sedan har jag beslutsångest vad gäller blommor, ville ju ha bara amaryllisar sist men nu vet jag inte, får väl gå upp i blomaffären dagen innan och så blir den som den blir....
Ringen är hos guldsmeden, fick den värderad till 10-15.000, köpte den ju för 2358 kr. den ska minskas och putsas. ev roderas om.
Praliner ska göras till favvoaskarna, hur långt i förväg kan man göra dem?
musik ska bestämmas.
prästen måste vi väl snart träffa?
Så det är lite kvar att fixa....... och har säkert glömt hälften
Men det är inte 1/12 än på läääääääänge, va?
- Kul att du hittade mig....... Läser för fullt men här har jag inte lämnat något avtryck på läääänge.