Kinaklänningar och gaffel däremellan!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Oj, fem veckor är lång tid! Jag kunde bära dottern direkt, men hade svårt att resa mig från liggande till sittande eller från sittande till stående pga att magmusklerna inte gick att använda. Jag hade också svårt att gå på toaletten (pga magmusklerna). Och det gjorde riktigt ont att nysa!
Fick stanna fyra dagar på BB om jag minns rätt, det var skönt att inte behöva stressa hem.
Jag tycker att mina magmuskler var "normala" efter sisådär tre månader. Jag hade ont i snittet i några veckor, men det blev hela tiden bättre och bättre. Åt lite smärtstillande (receptfria), men inte maxdosen.
Vem var det nu som letade efter pälsbolero?
Jag fick nyss reklammail från Lightinthebox med nån slags rabattkod som gäller 18-21 okt, bla på fuskpälsboleros.
Kolla om det kan finnas nåt intressant där!
Ewaulrica
Jag kollade på Lightinthebox och de hade en massa olika sorters fuskpälsboleros. Kolla där för lite inspiration, även om du inte tänker beställa. Bla såg jag en pälssjal som såg mysig ut!
Heja Miceme, Sommarbrud och 1700tal! Så här ska det ju se ut i vår kära tråd!
Och till alla er nykomlingar - bli inte rädda om vi gamlingar spinner loss i flera sidor på en kväll. När tråden var som mest aktiv (i april-maj) så var man tvungen att logga in flera gånger per dag för att inte ha sisådär 10 sidor att läsa igen.
Det är bara att haka på och ställa frågor eller kommentera det vi skriver!
Jag drömmer mig också fortfarande bort till alla vackra klänningar... Det finns ju så många otroligt vackra skapelser, jag vill ha FLEEEEERA!! Känner mig lite snuvad på konfekten eftersom jag faktiskt inte "fick" ha min favoritklänning på bröllopet. Jag gillade ju min spetsklänning mest, men vi hann inte lägga upp den, så jag fick ta alternativ två-klänningen... Missförstå mig inte, jag gillade den och den satt jättebra, men ändå.... suck, vilka I-landsproblem man kan skapa sig, va?!
Funderar på att skapa en ny tradition med en rejäl sommarfest, så att jag måste köpa en ny fin festklänning. Annars hänger jag med till herrgården och vandrar med spetsparaply ihop med er!
Krissem:
Vi som köpt fler klänningar har nog gjort det av olika skäl, men jag tror att en del har samma orsak som jag:
Svårt att hitta klänningar man gillar i affärer eller har svårt att ta sig till affärer. Då man inte kan prova innan är ju risken större för att det blir fel modell eller fel i måtten och då kan man behöva beställa en annan.
Jag köpte tre klänningar. Den första, min dyraste och absolut mest välsydda och i superkvalitet, satt inte så bra på mig som jag hade hoppats. Alltså fel modell för mig.
Nummer två, beställd enligt standardmått, blev på något konstigt sätt ca 10 cm för lång.
Nummer tre satt perfekt - den blev det!
Tuddiluuu!