Kinaklänningar och gaffel däremellan!
1700tal skrev 2012-01-21 17:26:56 följande:
Usch, har såna kval... Kan verkligen inte ha nån av de kinaklänningar jag beställd hittills, de är för stora. Nu är jag i valet och kvalet att beställa ytterligare en (den jag visade för ett tag sen från milly) och så får den gälla. Eller köpa ett original. Var och provade idag och gillade verkligen ett par st men då är det närmre 10 000 kr. Vilket hade varit ok (vi har mer att röra oss med än förut) men i samma veva idag lämnade jag in min ring för att den ska göras om till mera min smak. Det kommer kosta en del, inte långt ifrån vad en klänning här kostar och nu börjar jag fundera på om jag borde beställa en ny kinaklänning i mina nya mått trots allt.. Men börjar bli lite ont om tid, då måste jag göra det nu. Usch, det här känns inte roligt längre...
Svårt val...
På minussidan: Med tanke på att Milly fått en del negativa recensioner på slutet, kan det ju kännas osäkert att beställa från dem nu.
Att ta beslut under tidspress är ju aldrig kul...
På plussidan: Du har ju beställt så mycket och därför etablerat en relation till dem, så jag tycker det inte borde vara några problem m att beställa en till från Milly...
Priset.
Du kan säkert sälja vilken klänning som helst, de du fått hem har ju varit underbara.
Äsch, beställ du från Milly (eller prova nån annan site om du känner dig äventyrlig!).
Jag tror det blir toppen!