Men jisses, skriv inte så mycket, jag hinner inte med!
Kommer inte riktigt ihåg vad jag skulle kommentera.... men såg att jag blivit omnämnd här i tråden i eftermiddag!
Sommarbrud, vilken jättesöt dagen-efter-klänning! Och nej, jag kan dessvärre inte gå i klackar. Jag stapplar bara fram, ser ut som jag går på styltor!
1700tal: Wow vilka klänningar du ska beställa till din mamma! Önskar min mor kunde ta på sig något tuffare, hon har låtit sy upp en kornblå fyrkantig tantklänning i thailand sist hon var där. Jaja, jag orkar inte, hon får väl ta på sig vad hon vill bara hon kommer.
Vi har varit och storshoppat idag! Fick lämpa över lilleman en timme till mina föräldrar så vi kunde koncentrera oss på det vi skulle göra.
Så nu är kostym och tillbehör till gubben fixat. Det blir dessvärre inga rosa/grönrandiga strumpor till, han valde slips och näsduk i guld så...
Jag sprang på ett par guld-ballerina jag inte kunde motstå! Så blir det inget bra med de gröna skor jag beställt så har jag ett par jättesöta ballerinor.
Och så hittade jag en fin outfit till lilleman, Lite preppy och avslappnat, nu fattas bara ett par vita eller marinblå tygskor.