• Pinkgrape

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Oooooh.... livsfarligt! Hittade bubblor på ebay och där finns det ju ROSA!!!

Jag måste nog beställa 96st iaf :P haha

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    1700tal skrev 2011-04-27 12:02:14 följande:
    Hehe, klart du gör - du var ju fisk ju! Flört

När jag pratar om vad mina klänningar kostar att beställa (till sambon och mina föräldrar då främst) brukar jag "glömma" att lägga på frakten. På så vis har jag kapat kostnaden med avsevärd procentklump utan att ens hitta på! Cool
    Ja, jag är ju det, skönt att ha något att skylla på ;P

Haha jasså? Det var ju smart! Jag känner dock att jag inte behöver "glömma" den biten när det gäller mina klänningar, som kostar 1890kr för båda två inkl frakt. Det är nästan så att jag VILL berätta EXAKT hur mycket jag betalar för klänningarna :D
  • Pinkgrape
    1700tal skrev 2011-04-27 12:06:22 följande:
    Hmm, är du framställer det på det där viset... Och när pinkgrape nämnde att det finns rosa bubblor... Kanske skulle beställa ett par till barnen (vi har 30-talet barn med och de skulle förstås gilla bubblorna)? Inte så mkt för lyckönsking utan mest för att barnen skulle gilla det.. För jag i sidenklänningen står helst på behörigt avstånd från all tänkbar såpa. Obestämd
    Klart du ska ;P De säljs i förpackningar med 24st eller 48st :)
  • Pinkgrape

Varför i hela friden funkar det inte att betala med Pay Pal nu då?!?!?!

Kan man bara ställa undan bubblorna i typ förrådet tills det är dags då? De torkar inte ihop eller något? Nej...

• Pinkgrape
    1700tal skrev 2011-04-27 12:21:10 följande:
    Vet inte hur paypalkonton fungerar. Jag betalar jämt med kort fast via paypal och det är nog inte samma sak. Obestämd

Men hur länge ska de stå? Ni gifter väl er i år väl? Det kan ju inte vara nån fara bara locken sitter på?
    Just denna produkten var jag tvungen att betala med mitt paypalkonto, annars brukar jag oftast betala som paypalgäst. Nu kan jag inte logga in på mitt konto och inte heller öppna ett nytt. När jag väl tog mig in på kontot så dök det bara upp en röd ruta om att något blev fel. Irriterande!

Haha näää.. så länge ska de ju inte stå. Till augusti bara :)
  • Pinkgrape

Jag har bara beställt två! Och det är bra jobbat, speciellt med tanke på att jag är fisk och hänger här inne bland en hel massa shopoholics Flört haha

MEN jag måste dock erkänna att jag just nu har över 20st tärnklänningar hemma Skäms hihi

• Pinkgrape
    Darling Daisy skrev 2011-04-27 14:29:40 följande:
    Tjugo tärnklänningar.... Imponeeeerande, Pinkgrape!!
    Skumboll skrev 2011-04-27 14:26:12 följande:
    Man kanske ska slå till?
    www.brandos.se/pretty-ballerinas/39-425-ingri... 
    Jättesöta! Bröllopiga o fina, de måste du nog köpa...
    Haha men, till mitt försvar, så är det ju två tärnor, så varje klänning finns alltså i två storlekar. Vilket betyder att det är ca 10 olika klänningar, men i dubbel upplaga :P

Jag hoppas att de ska ha tid att pröva i helgen, så jag kan göra mig av med alla utom två. De tar lite plats :P
  • Pinkgrape
    Darling Daisy skrev 2011-04-27 14:47:00 följande:
    Men pinkgrape, du måste ju nästan lägga ut bilder på alla dina tärnklänningar, så vi får gotta oss lite!

Miceme; snygga klänningar båda två!!
    Intressant med din teori om Milanoo shot, jag trodde att det var bilder på klänningar som de redan hade sytt upp och fotat nån gång, alltså real sample dresses. Men det kan ju vara så att det är budgetvarianten också! Vad tror ni andra? Nån som frågat Milanoo?
    Det är inga speciella klänningar. Har bara samlat på mig en del från Nelly, Bonprix, Ellos, Halens och Bubbleroom :)
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!