Kinaklänningar och gaffel däremellan!
´Känner mig fortf helt förundrad över hur människan fick ihop den där ekvationen...
Precious love - vad fin den blev!! Syns att den sitter lite löst men det borde inte vara nåt problem.
Och vad kul att de att vi är en hel del 2012:are i tråden (åtminstone 4 st). När jag beställde min första klänning för ett halvår sen tyckte folk jag var lite koko som beställde så tidigt, då tyckte de som gifte sig 2011 att DE var tidigt ute, haha. Nu är jag dock glad att jag gjorde det.
Ska bli så spännande nästa vecka med alla klänningar som är på väg hem!
God morgon fickor! Inga klänningar blev det för mig igår så de måste komma idag! Sitter med mobilen i knät hela dagen...
Skumboll - fina bilder, vad fin du ser ut i tyllen! Och ja, det var det ojämna "hacket" i den ena fållen jag menade som jag oxå såg. Men tror inte det syns särskilt mkt, bara de som synar i sömmarna som ser sånt. Vissa är yrkesskadade.. Annars kan du väl fixa till det själv, du som syr mkt? Men i övrigt kan jag bara hålla med de flesta (och vad jag själv tjatat om tidigare ), tyllen är underbar, mordern, ungdomlig, lite busig och kul. Men min 80-åriga granne tant Britta skulle tycka chiffongklänningen är helt bedårande... Nepp, den gör dig inte rättvisa! Tyllen eller lilly tycker jag.
Farmall - nej, vad tråkigt med fotografen!! Hoppas det löser sig!