Kinaklänningar och gaffel däremellan!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Hihi, vad kul att ni skrivit så mycket nu när jag var tvungen att vara på jobbet lite.
Skulle kommentera en massor, men har nog glömt det mesta..
Mrs Pitt: Det ser verkligen ut som om klänningen sitter perfekt! Vad roligt att du är nöjd. (och du är sjukt lik mig, förresten (fast ett antal storlekar smalare )! Både jag och mannen hajade till när vi såg bilden)
Pinki: det var verkligen en vacker klänning. Jag är helt säker på att den skulle passa utmärkt på en liten sommarfest, eller för att gå på bio, eller för att åka till Ikea i!!! För att inte tala om hur bra den skulle vara att ha till vardags, bara att svida om till klänningen istället för att vara tråkig och dammsuga! Funkar också bra som valp- och barndistraktion, kan se hur er lilla fyrbening hänger i volangerna och morrar!
28juli: Oh, den var vacker. Är skitkass på vilken sorts klänningar som passar till olika sorters kroppar, men det får du snart input om från de andra experterna.
Förresten, Anny, vi är typ grannar! Jag bor i skogarna utanför Vaggeryd. (o kommer från mälardalen från början)