Miceme skrev 2011-05-27 22:31:41 följande:
Jajemne det har jag gjort jag älskar att baka, men först efter läste jag att det skulle passa till ens bröllop! Jaja gjort är gjort, den tårtan var beställd till en släktträff.. men såg du den tårtan som var inlagd sist, herrgud vad fin och god den såg ut.
Den grisen har jag aldrig provat faktiskt, jag köper original eller viol, men det får det bli nästa gång.
Är du från skåne?
Ja jag följer den tråden lite eftersom alla verkar så duktiga på att baka o laga mat. Ja den var ju galen vem kan göra en sån?? Alltså jag kan knappt baka en sockerkaka... Är riktigt dålig men älskar att äta
Men din tyckte jag var super jag måste spara receptet för sonen fyller 1 och då tänkte jag baka eller kanske be min syster att baka (hon e kungligt duktig på att baka o laga mat).
Nej sambons syster bor i Skåne så vi åker dit o hälsar på varje sommar sen försöker vi en gång till under året. Hon ska faktiskt föda barn när som nu är inne på förlossningen så det är så spännande!!
ja du måste prova den så god gud vad gott det hade varit nu! Gillar inte viol ngt vidare faktiskt trodde ingen gjortde det...