Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Nu är min klänning på väg från Kina
Nu är min klänning på väg från Kina
DHL försökte leverera min klänning idag på förmiddagen, men jag var inte hemma :(
Ska jag dessutom bort efter jobbet imorgon och kommer nog hem sent, så valde torsdag.
Nu måste jag vänta tills på torsdag - har bett dem leverara den utanför dörren då, för är ju på jobbet under den tid de verkar kunna leverera! VILL JU SE OCH PROVA!
Min klänning väntade utanför dörren när jag kom hem idag
Svårt att snöra själv, svårt att fota själv och klänningen är ju rätt skrynklig just nu, men här kommer i alla fall en bild! Är jättnöjd - den är precis som jag vill ha den och perfekt storleksmässigt (var orolig att jag mätt fel). Älskar klänningen och känner mig som en prinsessa Skickad nyss bilden till min älskling och fick genast ett telefonsamtal. Hon tyckte också att den var enormt fin! Klart över förväntan, både när det gäller passform, färg och tyger! Det är 6! lager tyg i kjolen och det ger en härlig vidd!
Blir INGEN mer klänning för mig nu - this is THE ONE Fast kommer definitivt att hänga kvar i tråden ändå - måste ju ändå titta på alla era klänningar och kan ju få en massa andra bra shoppingtips här också