Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Nu har jag beställt!!!!
Beräknat leveransdatum 9/5 från milanoo
Morn Morn!
BILDBOMB!
Idag var det kul att hämta posten lådan var överfull, favorgodis, shaperbyxor, lite boxar, rostvålar, dotterns skor och magnetörhängen. Och min bolero som jag blev sååååå nöjd med mjuk och skön spets, kommer nog bli fint när man dansar och trumpetärmarna rör sig fint.
Lägg märke till spetskanten på shaperbyxorna, de har verkligen försökt att hotta upp dem en aning
HAHAHAHA Ja dem vågar jag inte visa för min sambo för tidigt då vet man ju aldrig vad som händer
Nu är vigseln bokad Den 6:e augusti blir det av! Oj vad pirrigt det kändes att faktiskt boka. Nu börjar nedräkningen - 123 dagar kvar
Klänning beställd i söndags, vigselförrättare och lokal bokad idag.
Någon som vet något om vigselförrättare Kerstin Lindström i Sigtuna? Är lite nervös över vigselförrättarens inställning till samkönade vigslar! Vet att de borgerliga vigselförrättarna har skydighet att viga även par av samma kön, men man vill ju helst ha en som verkligen är ok med det!
BILDBOMB!
Idag var det kul att hämta posten lådan var överfull, favorgodis, shaperbyxor, lite boxar, rostvålar, dotterns skor och magnetörhängen. Och min bolero som jag blev sååååå nöjd med mjuk och skön spets, kommer nog bli fint när man dansar och trumpetärmarna rör sig fint.
Lägg märke till spetskanten på shaperbyxorna, de har verkligen försökt att hotta upp dem en aning
BILDBOMB!