Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Nää! Haha, jodå. Här är närbild på den första:
Nää! Haha, jodå. Här är närbild på den första:
Åh, vad glad jag blir att höra det! Jag tycker oxå den är helt fantastisk! En av de få klänningar jag faktiskt gillar precis som den är...
Vad hade du själv för klänningar, har du visat bild från när du gifte dig? Kan du inte visa de 2 du hade på dig? Kanske de andra 2 som blev fel om du har bilder på dem?
Frågan är om jag törs ha en sån modell? Gillar VERKLIGEN den kvinnliga siluetten osv men man ska ju trivas i den oxå. Asså, kan man sitta i en sån??
Nej men oj, så besvärligt! Men menar du att du varit med i den här tråden länge under annat namn?? Nu blir jag ju grymt nyfiken på vem du är och på om jag sett bilderna förr......??
Men då vill du kanske inte lägga ut bilderna igen?
Haha, vad snällt sagt! Jag får väl stå om inte annat!
Provade en sån modell en gång i butik när jag tänkte köpa i butik och höll på att skratta ihjäl mig... :-/
Men oj vad ni skriver! Ah, förstår hur du tänkte daniiel. Bad sommarbrud uttryckligen om smakråd. Men vill förstås ha råd av er alla! Sommarbrud är ändå så virrig, ingen ordning på henne alls sen hon blítt gift!
Klänningarna som blev försmå, men väldigt fina. Extremt dåliga bilder dock, då jag enbart äger en mobilkamera :P
Den första
Hahaha va? Menar ni att det in är någon annan som haft de besvären förutom jag?! ;P
Mina klänningar, som blev helt fantastiska ändå :)
Bilder från bröllopet och finare bilder på klänningen finns i min blogg
augustibrud.bloggplatsen.se/2011/08/16/6045398-bilder-fran-var-vigsel/
augustibrud.bloggplatsen.se/2011/08/18/6055863-fler-bilder-fran-vart-brollop/
Jamen just ja Sommarbrud, tapeten ja, ja den är så snygg! Vi har fyndat fler fina tapeter på rusta. En fruktansvärt fin i rött/orange/brons/guld som passade som en smäck i vårt kök för 49kr!
Tack 1700tal :) Det är roligt att kika tillbaka på bilderna och minnas.. det var en underbar dag, även om allt inte gick enligt planerna.
Vi planerar ju redan att göra om det hela om 5år :D haha
DD - Skönt att höra att jag inte är den enda som har svårt att släppa taget :) hehe Jag kommer dock behålla de två jag hade på mig på bröllospdagen, det tycker till och med maken att jag ska göra :)