Sommarbrud skrev 2011-05-16 21:25:47 följande:
Nej men jag gick upp 30 kg med w!!! GALET! Men nu har jag nog 2 eller 3 kg kvar. Sen vill jag gå ner 10 till men det hinner jag inte innan sommaren får bli sen. Men besatt skulle jag nog inte säga men det är skönt att springa lite bara jag spinnar ju inte längre på dagarna utan springer ju bara på kvällen
Men då är du ju redan där! Herregud, 2-3 kilo upp eller ner syns ju knappt på nån!
Jag gick ju upp 18 kg (fast av medicin) och det har tagit tiiiiid att få av dem. Nu har jag (fortf, jag är inte så hurtig som en del av er andra i tråden) ca 5 kg kvar. 7 om jag ska hårddra det hela...
Så 30 kilo är ju fantistiskt bra jobbat på 11 mån!! Jag menar, du har ju rasat i vikt då!
Sommarbrud skrev 2011-05-16 21:24:23 följande:
Ja kanske en till färg, men jag ogillar att ha fler färger... Är väldigt tråkig så, men det kanske blir lite platt med svart vitt fast ingen skulle bli förvånad :) allt är svart vitt här hemma med lite rött i vissa rum .. :)
Jo, jag vet att du är färghatare (fisk som du är, inte bra...
) men om du gillar rött kan du kanske hitta en snygg röd nyans, några enstaka röda blommar (räcker ju med 3 el 5 st typ) att ha bland det svartvita? Eller ett rött sidenband runt skjälkarna kanske?