Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Sommarbrud skrev 2011-05-16 22:32:52 följande:
Nej alla säger så men det är mer planerat, jag vet ungefär vad jag kan vänta mig inbillar jag mig i allafall. Efter W kunde jag inte gå på toaletten normalt på 5 veckor kunde inte gå, stå kunde jag inte de första 3 veckorna. De ville inte ens skicka hem mig för jag var så deprimerad men övertygande som jag är tjatade jag mig hem. Jag fick gå en viss sträcka på danderyd så de såg att jag kunde gå. Har aldrig varit så slut efter att ha gått typ tre meterzvartaliljan skrev 2011-05-16 22:31:09 följande:
Godkväll i tråden. Ser att ni är OT som vanligt o diskutterar bebisar Jag väntar hem min lilly-klänning nu, hoppas den passar! Kämpar ju också med vikten men bara 6kg kvar till normalt bmi (efter att ha haft ett bmi på 37...) och då hoppas jag kunna kränga på mig lilly-klänningen i 38 Vilken häftig historia! Antar att det gick snabbt
Har också två premisar...låg 5 veckor på sjukhus innan första föddes o sen 2 veckor på neo och 3 månader inlagd fram o tillbaka innan 2an föddes...så vet hur seeeegt det är o ligga där, man vill bara HEM!!
Gick upp 20kg med varje barn...men inte under graviditeten, jag led av hyperemesis så jag låg inlagd mycket för det för jag blev undernärd. Så sen när graviditeten var över och jag började amma och äta som vanligt så sparade kroppen ALLT...med sonen gick jag upp 14kg på EN MÅNAD...fick problem med leder o allt o kunde knappt gå för det gick så fort...sen 6kg till och 20kg kvar sen innan med dottern så härliga 40kg övervikt...men nu har jag kämpat hårt i ett år och 28kg är borta Jag kan gå utan att det gör jävligt ont i benen!!
Det absolut bästa är att de flesta av våra 115 gäster inte har sett mig sen förra året, så ska bli så jäkla roligt o få visa upp mig så "smal" (ja allt är ju relativt) och fin i min klänning!!
Duktig du är! Sjukhuset är verkligen en psykisk prövning