• Emblas Mamma

Tycker att festhäften är precis likadana och lite tråkiga!

Jag kikar igenom massa festhäften från bröllop jag varit på,
    alla ser PRECIS likadana ut!
    Så hemska tråkigt tycker jag. Inte vill jag vara en i mängden med exakt likadant festhäfte som våra bekanta kan innan och utantill!

Det som absolut går bort för mig är alla fåniga visor!

Vi ska köra gamla vanliga Menyn, bordsplacering och en liten presentation av gästerna.
    annars har jag ingen aning vad det ska innehålla!

Alla får gärna komma med tips på vad ni kommer ha i ert häfte! även om ni tycker det är vanligt! Det kan ju vara så att det inte är vanligt där vi bor!
    Så snälla kom med tips! Sitter och försöker knåpa ihop lite grejer nu :)

• Svar på tråden Tycker att festhäften är precis likadana och lite tråkiga!
  • Forumvärd
    Emblas Mamma skrev 2011-04-04 19:32:43 följande:
    hmm, fast nu har ju alla inlägg försvunnit?
    20 stycken kvar av 90!

Kommer dom tillbaka igen?
    Nej tyvärr så försvinner sådana inlägg för gott. Det går inte att ta bort dom temporärt för då spökar de igen utan de måste raderas permanent.
    God fortsättning på 2011
  • Aniara4

Aha, är det mailadresser i inläggen som orsakar problemet? Det borde ju lätt kunna undvikas genom att man skriver adressen namn (at) adress . com - vilket man förstås alltid bör göra ändå om man skriver ut sin mailadress på en internetsida eller öppet forum, för att undvika att spamrobotarna får tag på den och börjar skicka spam!

• Forumvärd

Aniara: Min gissning är att det är det som har spökat
    Bra tips du kommer med när det gäller mejladresser!

God fortsättning på 2011
  • Novanna

Oj vad decimerad tråden har blivit! Ber än en gång om att någon har lust att skicka något förslag på festprogram till mig också... fanatsin och idéern ahar sinat :(

11juni2011(at)hotmail.com (var det så du menade aniara att man skulle göra???) :)

• Bröllop201187

Skulle inte teknikerna kolla på sidan idag????

• Aniara4
    Novanna skrev 2011-04-05 18:35:29 följande:
    Oj vad decimerad tråden har blivit! Ber än en gång om att någon har lust att skicka något förslag på festprogram till mig också... fanatsin och idéern ahar sinat :(

11juni2011(at)hotmail.com (var det så du menade aniara att man skulle göra???) :)
    Nähej, där blev tydligen tråden sabbad igen!
  • ddrobert

Hej allihopa, har nu fixat den här tråden. Meddelanden visas nu som vanligt.

Vi misstänker att det har något att göra med när man citerar / klistrar in konstiga länkar. Särskilt epost-adresser.

Denna tråd är alltså fixad men orsaken är inte fixad! Kollar på orsaken nu.

/ Mvh  Robert 

• Forumvärd
    ddrobert skrev 2011-04-06 17:20:45 följande:
    Hej allihopa, har nu fixat den här tråden. Meddelanden visas nu som vanligt.

Vi misstänker att det har något att göra med när man citerar / klistrar in konstiga länkar. Särskilt epost-adresser.

Denna tråd är alltså fixad men orsaken är inte fixad! Kollar på orsaken nu.

/ Mvh  Robert 
    Tack ddrobert Solig
    God fortsättning på 2011
Svar på tråden Tycker att festhäften är precis likadana och lite tråkiga!