Jag har kommit igång med pysslandet inför den stora dagen! Vad tycker ni?
Nu har jag knepat och knåpat och jag nu idéer till inbjudningskort, festprogram och tackkort.
Jag heter Åsa och min blivande Fredrik och tillsammans så gjorde vi monogrammet som vi ritat dit på festprogrammet och tackkortet. Funderar även på att ha med det i inbjudan. I inbjudan finns ett lila shimmrande papper med infon som vi skrivit ut hemma på skrivarn. OBS! Jag har inte funderat på vad som ska stå i inbjudan, skrev bara på måfå för att se hur det skulle se ut i kortet.
Jag har även börjat göra servettringar och ljuslyktor. Allt med hjälp av panduros lila dekorväv :)
Jag kommer även göra egna fyrkantiga kuvert från vanliga c5.
Vi ska ha ca 60 gäster så jag har MYCKET kvar, haha.
Gifter mig 14/1, mitt i vintern, så det blir inte så "sommrigt" så jag tror våra färger ska passa. (Lila och även svart, vit, silver och grönt) Jag ska också sy stolsöverdrag till 60 fula bruna stolar och sen ha silvria organzarosetter runt varje stolsrygg. Vi kommer nog ha vit duk med lila eller silvrig löpare och sen murgröna över hela bordet... Hoppas allt ska passa och vara snyggt! Så kom gärna med åsikter om det jag börjat knåpa med.
Tack!!