Ris eller fågelfrö? Vad har ni valt?
Kan inte bestämma mig för vad vi ska välja.
Ska gästerna kasta ris eller fågelfrön på oss?
Vad har ni andra valt??
Kan inte bestämma mig för vad vi ska välja.
Ska gästerna kasta ris eller fågelfrön på oss?
Vad har ni andra valt??
Vänta lite nu... har läst några inlägg och jag kan ha fattat fel, men... tar gästerna med sig ris själva??
Jag trodde att det var vi som skulle ordna med ngt gulligt/fint som de kan ta av.
Såpbubblor har jag ordnat till barnen och ungdomarna som är så gamla att de klarar av det, men jag tänkte på de vuxna gästerna. Hm... men då behöver jag ju inte fundera. Eller... näe, nu blev det snurrigt.
Känns som att alla gör olika, helt enkelt som man vill.
Jag får nog grunna lite till, kanske kolla med mina närmaste vad de tycker.
Har gift mig en gång tidigare. Vigseln var en katastrof, festen var en katastrof och därmed hela äktenskapet.
Jag fick inte bestämma någonting överhuvudtaget, inte ens mina underkläder. Dessutom blev jag rejält utskälld av min nyblivna make på festen.
Det är nog därför jag går igång på alla detaljer som finns. Jag frossar i bröllopsartiklar, planer, mys, roligt, fest, kläder, blommor... ja, allt jag kan komma över. Och jag har skitroligt! Äntligen känns det som att jag ska gifta mig - på riktigt - med en snäll man som bara ler åt mig när jag snurrar runt.
Jag kräver ingenting, eller jo... att få ha skitkul på den stora dagen. Jag vill skratta från det att jag går upp tills jag går och lägger mig.