• Jag han

Kan inte bestämma frisyr! Vilken är finast?

Vilken frisyr är finast??

Velar mellan utsläppt lite vågigt hår med volym i, tillsammans med en slöja. (som sitter lägre ner än på bilden)
    Eller en lite slarvig knut/uppsättning i nackan. Inget stramt eller så, utan "stylat slarv". :)

Min klänning är ganska enkel, utan axelband, lite glasstenar på bysten.
    Ett champagne färgat sidenband i midjan med en stor blomma på.

Vad tror ni?
    Vilken typ av frisyr gillar ni bäst?
  • Svar på tråden Kan inte bestämma frisyr! Vilken är finast?
  • TheJohanna

Tänker att det beror mycket på din stil, hur du ser ut och vad du passar i... Om man passar bäst i utsläppt eller uppsatt, tycker jag beror på ansiktsformen..

Personligen tycker jag generellt att uppsatt är snyggast. Kanske är det för att jag själv passar bättre i det än i utsläppt. Men båda bilderna var väldigt fina! Bra att ha att utgå från vilken du än väljer =)

• Jag han
    TheJohanna skrev 2011-04-06 18:28:19 följande:

Tänker att det beror mycket på din stil, hur du ser ut och vad du passar i... Om man passar bäst i utsläppt eller uppsatt, tycker jag beror på ansiktsformen..

Personligen tycker jag generellt att uppsatt är snyggast. Kanske är det för att jag själv passar bättre i det än i utsläppt. Men båda bilderna var väldigt fina! Bra att ha att utgå från vilken du än väljer =)

Tack för ditt svar!
    Hur sjutton ska man veta vad man har för ansiktsform?? :O
  • MuBu

vad kommer du ha för klänning?

• Jag han
    MuBu skrev 2011-04-06 18:32:47 följande:
    vad kommer du ha för klänning?
    En axelbandslös klänning. Enkel variant. Inget släp. Lite glas stenar över bysten och draperat över magen. Ska ha ett sidenband i champagne i midjan, med en stor blomma på.
    :)
  • MuBu

Då tror jag på den första bilden Glad

• Jag han
    MuBu skrev 2011-04-06 18:37:16 följande:
    Då tror jag på den första bilden Glad
    tack snälla för hjälpen :)
  • MeahJ

Jag skulle nog tycka att det blev lite bart om jag valde en uppsatt frisyr till en axelbandslös klänning.
    Så min röst går till frisyr nr 1.

• Jag han
    MeahJ skrev 2011-04-06 18:49:14 följande:
    Jag skulle nog tycka att det blev lite bart om jag valde en uppsatt frisyr till en axelbandslös klänning.
    Så min röst går till frisyr nr 1.
    tack så mycket för ditt svar!
    Det har jag inte ens tänkt på! :)
  • Humlan66

Bild nr 1 ser ju inte alls fixad ut . som man bara kastat på en slöja. Lite mera fixad än så vill man väl vara på sin bröllopsdag eller ?
    isf säger jag bild 2

• Jag han
    Humlan66 skrev 2011-04-06 18:54:00 följande:
    Bild nr 1 ser ju inte alls fixad ut . som man bara kastat på en slöja. Lite mera fixad än så vill man väl vara på sin bröllopsdag eller ?
    isf säger jag bild 2
    haha, tycker du inte den såg stylad ut? :)
    Nja, jag vill nog ha lite mer volym, men ändå ganska enkelt. Känner mig obekväm i allt för avancerat.
    Men har du bild på hur det kan se ut?
    Om man vill ha utsläppt med slöja menar jag. Nåt som du skulle tycka såg mer stylat ut?
    behöver all hjälp jag kan få :)

O tack för ditt svar!
Svar på tråden Kan inte bestämma frisyr! Vilken är finast?