Vilken marDRÖM!
Som tur är var detta bara en dröm, men det är ju så verkligt då man sover! Men de va grymt skönt att vakna och inse att det bara var en dröm!
Drömde att det var dagen D, och det var dags för middag först, som visade sig vara lunch, och dessutom en kombinerad födesledagslunch?! Bara där sket det ju sig. Vi ska ju ha middag.
Vi ska ha långbord, men det var dukat i grupper. Jag har bokat frisör och smink, men på dagen D har jag varken hår eller smink fixat. Skorna jag har beställt har inte kommit och jag har på mig gråa sockor med typ inne tofflor till....aaah. Jag frågar en kompis om hon kan sminka. Det var folk där som inte ens var bjudna...som jag inte träffat på länge och som jag aldrig haft nån direkt kontakt med....förresten så hade jag jobbat på morgonen också, och sen var det dags för bröllop. Klänningen som jag ska ha är en axelbandslös. Medan jag bytte om till den så förvandlades det till en halterneck, plus att spetsen (som är fastsydd på riktigt) lossnade för den satt fast med en dragkedja?! Och jag fick INTE fast den igen. Eftersom mina skor inte hade kommit och jag hade tofflor så va ju klänningen alldeles för lång också. Och så var den lite smutsig för det var en annan tjej som haft den innan och den var inte tvättad efter henne...Alltså det var verkligen alla skräcksenarion på en gång så det var så otroligt skönt att vakna och inse att det har aldrig hänt allt det där!