Vilken marDRÖM!
Jag drömde inatt att dagen helt plötsligt kommit och vi har glömt att fixa maten, inget festprogram är klart, inget till kyrkan, inga kläder till mig- ingenting är klart. Fast ALLA är där, det är tjocksmockat med folk, fast vi är på en ful restaurang med knallrosa inredning. Allt är rosa, t.o.m glasen och borden. Sen när vi ska fika för maten inte kommit så inser vi att vi glömt att gifta oss helt!!! Vi skjuter upp bröllopet och den gången får vi allt iordning, bara att jag har en slöja liknande en stor säck och en grön krona som hamnar snett hela tiden. Gubben har så bråttom så han springer i förväg fast jag inte ens är klar och altargången är knappt en meter bred, alla gästerna trängs så de ramlar ut i gången och jag springer för att hinna ifatt gubben och vi snubblar på gästerna! Och något av det mest mystiska var att jag förvandlats till Helena Bergström eller vad hon heter (skådespelerskan från Änglagård och tusen andra svenska filmer)! Larmet ringde i.o.m att vi snubblade oss omkring på gästerna så jag slapp iaf drömma vidare! ha ha...