HJÄLP! håruppsättning stockholm
Jag har gått hos Charlotte på Salong Creatif som ligger vid karlberg/st eriksplan i snart 10 år (dvs tom innan hon öppnade sin egen salong). Hon är jätteduktig och väldigt lyhörd. Nu har jag gått länge hos henne men hon vet verkligen vad jag och andra passar i. Hon tar sig tid för kunden också, snackar inte massa skit med andra frisörer eller så.
Hon brukar avsluta varje klipp och sling jag gör med att göra en snygg frisyr som jag känner för. Ofta har jag utsläppt med lockar eller så, men hon har gjort flätor också och visar gärna hur hon gör så att jag kan försöka hemma själv också. Jag har aldrig gjort någon jättefin frisyr till bal/bröllop eller så (hade tänkt göra det i somras när jag skulle på bröllop men jag var tvungen att ställa in) men tycker att hon är duktig på att göra frisyrer jag passar i. Lyhörd som sagt, så om man säger att något inte känns riktigt rätt ändrar hon det med ett leende. Hon är alltid jätteglad, pratar gärna om du vill osv. Bara gott att säga om henne. Så tycker du kan göra en provuppsättning hos henne och se om hon passar dig! Jag ska göra min brudfrisyr hos henne, dock ska jag inte ha någon avancerad.