Malmö brudar 2011/2012
En till Malmötös
Vi gifter oss i sommar, 30:e Juli är det dags för vår del. Borgerlig vigsel på Malmöhus slott.
En till Malmötös
Vi gifter oss i sommar, 30:e Juli är det dags för vår del. Borgerlig vigsel på Malmöhus slott.
Theka: Vi ska till Södra Sandby på lördag och provsmaka moussetårtor från Evas hembageri. Deras priser låg på ca 35-40 kronor per bit. Har inte ätit någon bröllopstårta därifrån förr, men finns däremot smaka en av deras kolatårtor för några veckor sen och den var helt makalös! Kan ge mer info efter att vi har varit där
När det gäller tårtrummet i Arlöv så gäller det att vara ute i god tid, hon var redan fullbokad på vår dag
RiNa: Nu blir jag ju nyfiken, vilken kyrka har ni valt?
RiNa: Japp, de har en hemsida:
http://www.evashembageri.se/index.php?p=bakelser
När jag pratade med dom så lät de som om de var öppna för olika utseender på tårtor. På hemsidan finns inte jättemycket...
Mogen: Grand har jag också hört en del gott om, men inte smakat själv.
Theka: Ja, du får gärna återkomma gällande EG blomman. I dagsläget så har jag bokat in dom för att göra blommorna men funderar lite grann på att ändra till Art of Flowers mest för att det ligger närmare frisören. Men har inte riktigt bestämt mig än så blir kul att höra vad du tycker om dom.
Millemoj: Håller helt klart med dig om Palm design. De var enormt hjälpsamma när jag var där!
Theka: Är nyfiken på hur det gick på EG blomman?
Theka skrev 2011-04-13 22:32:24 följande: