Malmö brudar 2011/2012
Åh hej Malmötjejer, jag hoppar in här jag med! Bor i Malmö men ska gifta mig utanför Vadstena i maj 2012, där jag är sommaruppvuxen. Men eftersom jag ändå är Malmöbo är jag gärna med och bubblar lite, som någon tidigare uttryckte sig!
Vad mysigt att läsa om era bröllopsplaner. Såg att ni diskuterade EG-blomman och kan bara säga goda ord om dem! Så trevliga och duktiga florister, och blommorna är alltid jättefina! Går alltid dit när jag behöver unna mig något vackert Anna Gouteva på Davidshallstorg är fantastisk också, men jag tror hon är ganska dyr. Är det någon av er som ska beställa brudbukett från henne?
Men eftersom kyrkan är rund tyckte jag den ändå inte kändes så stor som andra kyrkor med lika mga platser.
Apropå in- och utgångsmusik, så finns det ju hur mycket som helst på www.kyrkomusik.se! Har du verkligen lyssnat igenom alla där? Vad för stil vill ni ha på musiken? Vi ska ha Mendelssohn som ingångmusik iallafall (fästmannen ville absolut ha något riktigt traditionellt, och ingen av oss är några direkta Wagnerianer så då fick det bli Mendelssohn) och som utgångsmusik ska min pappa skriva en brudmarsch till oss!
Vad har ni andra valt för musik?