RebeckaRichard skrev 2012-02-01 05:47:16 följande:
Nikkita: Tack! :)
Vad kul!!
Då kanske du kan bekräfta att Heleneholms slott är fint? Vi bokade ju festlokalen utan att ens ha sett den, haha. Men genom deras hemsida och vad jag kunnat läsa mig till här på BT så verkar det fint och bra. Hur går det med planeringen? Hur många gäster ska ni vara?
Någon som vet vad man bör räkna med för kostnader när det kommer till florist? Iofs svårt att säga generellt, men ändå. Här på Bröllopstorgets exempelbudget står det 500 kr eller något liknanade. Är inte det lite lite? Fast då kanske de räknat med en väldigt enkel brudbukett och inget mer?
Ja jag & min blivande tycker att det är super fint där! Vi föll direkt & avbokade visning på 2 andra ställen som vi skulle till efter
Dessutom är ägaren kock så han lagar all mat & man slipper tänka på något som har med dukning att göra
har ni bestämt menyn än? Eller ni kanske bara ska festa där?
Vi blir runt 45 pers! Tycker att det är ganska lagom, har bara bjudit närmsta vänner & släkt. Så att vi hinner umgås med alla & så det blir mer personligt & intimt. Hur många blirni då?
Vi räknar väl med ca: 2000-3000kr med alla blommor (min bukett, mannens blomma, tärnornas/marskalkarnas blommor & bordsdekor). men har ingen aning egentligen!