Malmö brudar 2011/2012
Jag gick på magkänslan och avbokade tårta 1 och har nu bokat tårta 2 istället, och det känns otroligt bra, skönt!!
Jag gick på magkänslan och avbokade tårta 1 och har nu bokat tårta 2 istället, och det känns otroligt bra, skönt!!
Jag skulle ocskå kunna tänka mig att vara med och ventilera lite bröllopstankar, har dock med en liten pojk som nog måste få hanka på, han är ett år!! Kungsgatan blir perfekt för oss med vi bor också i närheten!! Gud vad roligt!!
För mig funkar nästan alla dagar, är dock bortrest från 20-25 maj.
Jag jobbar den 28:e och den 29:har vi kalas för lill killen annars så kan jag mycket på dagarna är rättså flexibel fram till 16.00 då jag börjar jobba dde flesta dagar!!
Jo jag kom på en annan grej, är det någon som kommer sova på hotell i Malmö på sin bröllopsnatt?? Och vad för hotell har ni valt i så fall och varför valde ni det?? Vi har kollat upp lite med Mäster Johan och deras Bröllopserbjudande verkar lockande, bodde på Renaissance i höstas då min sambo fyllde år och det var helt underbart ville dock inte bo på samma hotell nu, vill ha något nytt och outforskat!!
Okey tack ninen för infon!! Och välkomen till tråden =)
Ja jag tycker också att en presetation kan vara bra här är min:
Mikaela86, 24 år gammal med en son på 1 år den 31 maj, gifter mig i S:t Pauli kyrka den 27 augusti och har festen på Söderbloms Lounge & Grill =)
Syrinx kan du inte tipsa oss om någon bra musiker som inte är allt för dyr??
Theka- Grattis så jätte mycket, vad glad jag blir att ni gillade Tomas Larsson vi ska också vigas av honom men vi känner honom lite grann sen innan!!
Hur går det för er andra här inne??
Vi har haft Carolin L jacobsen som fotograf till vår son och familjebilder och var väldigt nöjda!! Kommer dock att använda Jenny Backlin till vårat bröllop!!
Våra blommor har vi beställt av Anna Gouteva på Davidhalls torg, och hår och smink fixar jag och mina tärnor på The Wellness room ska dit på provsminkning och uppsättning den 11 augusti så roligt ska det bli =)
Theka riktigt fina bilder vem var fotografen??
Doris: Det var för att vi hon inte hade tid under hela vår dag vi vill ha fotografen med under vigsel och mingel efteråt också, så då valde vi en annan!!
Freakie hur var er dag?? Är jätte nyfiken =)
Hej hej igen, då var man gift sen 3 veckor tillbaka!! Och allt blev precis som vi ville ha oss, nästan!! Jo men i det stora hela iallafall!!
Vi beställde också tårtan från tårtrummet helt gudomlig, mycket myket trevlig är Maria och rekomenderar det verkligen till alla!!
Beställde blommor från Gouteva på davidhallstorg och var mindre nöjd där, tänkte som så att om man nu beställer av ett kändare ställe så kan det ju inte bli misslyckat, men blommorna vi fick dagen innan till dekoration av lokal var inte jätte fina och jag fick ta bort väldigt många blad för att de skulle bli bra, och min bukett hade många blommor med ``fula´´blad (lite bruna och skadade) plus att jag tyckte att det var inte den bukett som vi kommit över ens om... Känndes lite som om de hade tagit på sig ett bröllop för mycket den dagen och att vårat blev lidandes.. inte så kul men vi överlevde...
Vi hade Jenny Bäcklin som fotograf och är väldigt nöjd med resultatet, helt underbara foton (ska lägga upp så fort jag får dem) rekomenderar även henne starkt.
Annars var allt helt fantastiskt och vi var jätte nöjda, maten var helt suverän alla talen, musik... ja jag vill helt enkelt göra om det ( utan all stress sista veckan då )
rekomenderar även er andra som det snart är dags för att ta en extra natt på hotell för det var verkligen pricken över i:et att kunna ventilera och njuta fullt ut med bara sin nyblivna man helt för sig själv!!