Malmö brudar 2011/2012
(eller ja, mini-pappan snarare för mig är hon då inte lik)
Funderar på ett bröllop midsommarafton 2012...allt beror lite på hur vi kommer hinna spara ihop pengar.
För mig är nästa helg, alltså 4-5 juni eller vad det nu blir, uppbokad. Min mamma ska äntligen gifta sig med sin fina sambo nu den 28:e, och så har de en liten middag på Kristi Him tillsammans med alla barnen.
11 juni ska jag sjunga på dop och 12 juni ska jag på ett dop. Många dop den helgen - såg ju att flera av er andra också var uppbokade då!
Men hur funkar det i veckorna? Ni som jobbar mycket i veckorna, är det någon dag som passar bättre?
Mina uppgifter:
Syrinx, 24 år, inga barn, gifter mig med min prins 26 maj 2012 utanför Vadstena. Men jag bor ju i Malmö!
Ninen - kollade i trådstarten och ser att ju smäller för er på lördag! Spännande!!! Hur känns det?
RiNa - hoppas ni hittar en DJ! Har tyvärr inga förslag alls. Kan bara musiker!
Theka - så fina inbjudningskort! Hur gjorde ni dem?
Mikaela86 - Mejl är på väg!
Hej igen alla Malmöbrudar! Nu är jag och fästmannen tillbaka i Malmö efter en hel sommar i Vadstena, där vi spelat opera för fulla hus!
Först och främst, stort GRATTIS till Theka och Freakie!!! Vad härligt att ni är fruar! Det verkar som att ni båda fick en fantastisk bröllopsdag! Så vackra bilder, Theka!
Och Freakie, vad kul att ni blev så nöjda med allt! Jag ser också fram emot lite bilder när du fått ordning på bilduppladdningen Hur gick det förresten med gitarrist? Så tråkigt att jag inte hade tid eller så värst tillgång till internet under Vadstenavistelsen, jag har ju massor av musikerkontakter!
Vad gäller låset så är det klart att vi ska haka på! Jag ska berätta för fästmannen så går vi dit och ger ert hänglås lite sällskap
Volbeat, Tess2011 och Rebekka 2012 - välkomna till tråden! Kul med fler härinne!
Vi har insett att det faktiskt inte är alltför lång tid kvar! Nu är det ju dags att börja planera "på riktigt", med inbjudningskort och sånt. Vi hade hoppats att vi skulle kunna kolla på festlokalen, församlingshemmet inne i Vadstena, nu när vi var där i sommar, men de hade stängt för renovering. Synd, men samtidigt är det ju inte dåligt att vi får nyrenoverat till vår fest! Det gick ju iallafall att titta på utsidan - stora fönster, två stora vackra lindar som ramade in ingången, och på baksidan fanns ett utrymme under tak där man kan stå ute och titta på alla fruktträden i trädgården. Det känns som att det kan bli superbra!
Åh, jag slängde förresten ihop någon slags provbrudbukett tidigare i somras: