1995 11 17 skrev 2011-05-10 12:59:19 följande:
Jag har varit inne och kollat nu och det verkar helt perfekt.
Vi har även tittat på festlokalen intill Vikingabyn i höllviken men den är inte på långa vägar lika fin som Holmåkra och Holmåkra är billigare oxå
Summasumarum- Billigare och mycket finare!! Och närmare från oss
Tusen tusen tack Theka!!
Jag ska visa sambon ikväll och räkna lite på det för jag vill kunna ha dagen innan och ev dagen efter oxå.
Och det var helt klart den bästa hemsidan jag sett för en festlokal. Dem flesta har inte ens pris men Holmåkra har en hel lista på allt porslin som finns och i vilken färg och material och dem har skrivet måtten på borden och hur många. Fantastiskt!! Känns faktiskt som det här kan bli nåt.
Theka- Har du varit där ute och tittat?? På bilderna ser omgivningen väldigt fin ut oxå, är det så oxå??
Ja, jag har varit där och tittat men det var förra sommaren. Den lilla vägsnutten in mot logen var ganska gropig och det var lite... ja, alltså, man kommer ju in på en gård men å andra sidan tror jag säkert de kanske lägger manken till lite när de vet att det ska vara bröllopsfest. Vi har haft kontinuerlig kontakt och de har varit toppenbra hela vägen.
(Sedan tycker jag stolarna är gräsliga men äsch, man ska bara ha rumpan på dem
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
)