mikaela86 skrev 2011-08-01 12:49:13 följande:
Freakie hur var er dag?? Är jätte nyfiken =)
Hade en helt fantastisk bröllopsdag Har inte riktigt än landat från ruset och insett att jag nu är fru...
Dagen började kl 09:30 för min del på frisörsstolen på salong Nyanc, fick håret uppsatt och blev lite senare sminkade. Både jag och tärnan blev jättenöjda Hade även med mig en tjejkompis till som fotograferade det hela och det kan jag verkligen rekommendera blivande brudar. Att ha med en kamera till sminkösen, för det var rikigt bra att kunna se hur sminket och håret såg ut på foto!
När vi nästan vad klara på Nyanc gick en av tjejerna iväg och hämtade brudbuketten på EG blomman. Blev riktigt nöjd med den, de hade fått lite riktlinjer men sedan ganska fria händer.
Väl klara hos frissan drog vi iväg till Slottsparken där jag äntligen fick träffa min blivande man och vi fotograferades i över en timme. Vi hade verkligen tur med vädret, de hade sagts att det skulle bli regn hela lördagen med vi lyckades ta oss genom fotograferingen utan att bli blöta. Mer än så kan man ju inte begära
Sedan drog vi vidare till Malmöhus slott där vigsel skulle se. Fram till den här tidpunkten var jag ganska darrig och nervös. Men så fort som vi gick in i vigsellokalen ihop så släppte det hela. Jag kan inte påstå att jag kommer ihåg så mycket av det som vigselförrättaren sa, men gästerna som var där så att det var riktigt fint och precis lagom långt
Efter vigseln försvann pirret i magen och jag kunde verkligen njuta av resten av kvällen. Bröllopsmiddagen intogs på restaurang Wega på slottet och det var fantastiskt gott! Stora portioner dessutom, så ingen behövde gå därifrån hungrig Hade en underbar toastmaster som styrde upp allt under middagen helt perfekt. Tjejgänget hade ordnat med en fotobok med alla underbara foton från möhippan och det hade även gjorts en musikvideo till låten som både jag och min blivande fick sjunga in på möhippan/svensexan. Vår CD sålde som smör under kvällen
Tårtan var också helt gudomligt god och dessutom fantastiskt vacker. Hade beställt den från Evas hembageri i Södra Sandy och kunde inte vara nöjdare.
Festen höll på till halv 3 och jag tillbringade större delen av den på dansgolvet. Kan meddela att det kändes i fötterna dagen efter. Allt som allt hade vi en helt underbar dag, som vi fick dela med alla våra underbara vänner och släkten!
Kan tyvärr inte få bilduppladdningen att fungera Och har inte fått fotona från fotografen än, ska bli underbart kul att se dom!!!
För alla er som har bröllopet framför er, se till att njuta av dagen!!!