Vill inte utesluta 4 kompisar!
Är inte dina vänner hans med?
Det så det funkar för oss och då har fem fler vänner i framtiden, vänner kan man aldrig få för mycke med.
Är inte dina vänner hans med?
Det så det funkar för oss och då har fem fler vänner i framtiden, vänner kan man aldrig få för mycke med.
Jag är gift med en skotte och jag hade inga av dessa problem, vi valde borglig vigsel så att vi slapp kyrkbröllop och sedan gjorde vi som vi båda ville.
För oss har aldrig olika länder varit så stort, det är saker vi kan lösa.
Var kommer din man ifrån?
Mina vänner skulle aldrig göra så, här pratar vi engelska så gott det går och kan inte en person prata, ja då hoppar någon in som tolk. Skall sägas ibland får vi tolka mellan olika engelska dialekter, det blir mycket intressant när wiggam and fifers blandas.
Det väl mer upp till hur gästerna är som personer, är det sociala prataglada nmänniskor så hankar man sig fram på engelska eller vilket språk som behövs.
Och se till att folk sitter blandat med engelskspråkiga och har dina vänner vett så blir det inget problem.
Jag vet hur det är, en väns flickvän kan engelska med så fort det är flera svenskar med i gruppen så vägrar hon prata eftersom det inte snällt att prata engelska när man är i Sverige. Det blir jobbigt för oss andra som måste översätta hela tiden. Vi bjuder dem inte längre, folk finner det bara fånigt av henne att tvinga någon som inte ens varit ett år i Sverige att prata flytande svenska och höja rösten funkar ju inte.