MuBu skrev 2011-04-12 09:37:53 följande:
Visst det är inte mycket hon begär, men man får inte glömma att det gäller hans lycka med, varför ska våran lycka som tjej vara viktigare? Det är väl båda som gifter sig?
solros skrev 2011-04-12 09:27:23 följande:
Jag tycker att han ska skärpa sig, det är din dag och du har säkert tänkt på den sen du var liten flicka, så är det med tjejer, självklart ska man kompromissa, men dina vänner ska väl ändå få vara med och han kanske inte har lika mycket vänner som du, men han måste tänka på dig och att det faktiskt ären kvinnas romantiska dröm det här med bröllop, och då vill man naturligtvis ha med dom man tycker om. För din egen skull, stå på dig. MVH Zandra
Sen tycker jag att det att det är fel att säga att det är din dag. Det är väl inte bara hon som ska gifta sig?
Även om flickor drömmer om bröllop så är det inte bara tjejen som gifter sig.
Självklart är det inte bara hon som gifter sig, utan man är ju två om det, men jag menar bara att eftersom hon har anpassat sig till hans planer och ideer så kanske han kan anpassa sig lite till henne, jag förstår henne bara det är bara det. Jag vet vilket jobb det är att få igenom ett bröllop all planering och så. Hon vill ju ha det perfekta bröllopet och det är klart hon ska få det. Jag vill bara tydliggöra vad jag menar. Dom är två och anpassar sig till varandra, jag menar bara att han kanske ska släppa till lite mer? För hennes skull.