• Jag han

Mina snälla föräldrar...

Hade fixat en amatörfotograf genom brorsan. En duktig kille. Tyckte det var helt ok. Vi hade inte plats i vår budget för en "riktig fotograf"..
    Men så har min brorsa även kontakt med en proffsfotograf som han lyckades pruta ner rejält i pris. 
    Men tyvärr för stor summa för oss.
    Så min brorsa har pratat med mina föräldrar om det, och de ville gärna betala den biten åt oss!
     Känns så skönt och tacksamt att få lite hjälp.
    Mina svärföräldrar betalar vår bröllopsweekend.

Hade inte förväntat mig ett öre i hjälp, så jag blev bara så glad att jag var tvungen att skriva av mig lite :)

Ha en bra dag alla!

• Svar på tråden Mina snälla föräldrar...
  • Chicita

Vad roligt för er Solig

Jag är lite spänd på vad vi får av pappa och hans nya tjej. Jag sa nämligen till dom att vi inte önskade oss något annat än att dom kom och att det var viktigt att dom följde klädkoden då dom ju sitter på honnörsbordet. Och då säger hans tjej att "det är klart att ni ska ha något, man kan ju inte gå på bröllop utan en present".
    (Och hon har varit den som hindrat pappa från att ge mig något tidigare, och verkligen varit den där "elaka styvmodern"). Men hon har helt slagit om sen jag träffade min M2B. Så jag ser fram emot att dom kommer och är nyfiken på om det blir bidrag till resan eller om det blir en gräslig vas (vi har inte samma smak Tungan ute)

• Gopplan
    Jag han skrev 2011-04-15 05:20:40 följande:

Hade fixat en amatörfotograf genom brorsan. En duktig kille. Tyckte det var helt ok. Vi hade inte plats i vår budget för en "riktig fotograf"..
    Men så har min brorsa även kontakt med en proffsfotograf som han lyckades pruta ner rejält i pris. 
    Men tyvärr för stor summa för oss.
    Så min brorsa har pratat med mina föräldrar om det, och de ville gärna betala den biten åt oss!
     Känns så skönt och tacksamt att få lite hjälp.
    Mina svärföräldrar betalar vår bröllopsweekend.

Hade inte förväntat mig ett öre i hjälp, så jag blev bara så glad att jag var tvungen att skriva av mig lite :)

Ha en bra dag alla!

Åh vad kul! Man blir ju så glad när man helt plötsligt får en oväntad gåva så där.
Svar på tråden Mina snälla föräldrar...