Inlägg från: ninen |Visa alla inlägg
  • ninen

Tankar om brudbukett

Hej allihop! Har börjat tänka mkt på brudbuketten. Vad tycker ni man ska tänka på förutom att man
    såklart ska tycka den är fin och tycka om färgerna. Ska färgerna matcha klänning och brudgummens kläder?
    Ge mig era tankar om det hela så vet jag kanske bättre vilka färger jag vill ha. Tack!  

• Svar på tråden Tankar om brudbukett
  • ninen

Pinkgrapi har inget speciellt färgtema då det är ett väldigt litet bröllop och där vi bara ska gå ut på restaurang efteråt. Men manvill ju ha en snygg bukett som ska vara med på bilderna och i kyrkan.Drömmer Frågan är då om det är snyggast om den matchar min blivandes klädsel. Han kommer ha en guldgul väst under kostymen som jag tänkte skulle matchas i buketten. 

• ninen

Tack för fina input. Har funderat på om jag skulle ha gult i buketten för att matcha hans väst, men tycker väldigt mkt om rosa också så skulle vilja ha med det. Tycker det är snyggast om det inte blir mer än kanske 3 färger. Hade rosa, gult & grönt varit fint? Eller rosa, gult & vitt? 
    Tycker det har varit jättesvårt att hitta snygga inspirationsbilder på brudbuketter med gult i!! Är kanske inte den vanligaste färgen man väljer....Förvånad 
    Ska gifta oss 28 maj, så hade varit skönt att komma fram till något. 

• ninen

WOW!!Skrattande Jättefina förslag på buketter. Nu känns det mkt bättre. Ska nog komma fram till nåt.Glad Tusen tack
    för hjälpen! 

• ninen

Ja ranunklar är verkligen fina dom med. Vet du hur hållbara dom är? I förhållande till typ rosor?

• ninen
    bumbibjörn skrev 2011-04-16 12:34:19 följande:
    Varför inte matcha bandet runt brudbuketten i guld? Då tar du upp färgen där o kan välja blommor mer fritt. Rosa, vitt o grönt m guldband låter snyggt.
    Vilket bra idé! Då kan jag strunta i de gula blommorna om jag inte tycker det passar. Tack för tipset.
Svar på tråden Tankar om brudbukett