Inlägg från: Pinkgrape |Visa alla inlägg
  • Pinkgrape

Tankar om brudbukett

Jag tycker man ska välja det man själv vill ha, om det finns tillgängligt :) Jag våndades oerhört över min brudbukett. Jag hittade inga blommor jag gillade och jag hade ingen aning om vilken färg jag ville ha och inget kändes rätt. Tillslut blev det inga blommor, utan en fjäderbukett med små pärlor i. Jag valde dock att matcha den med vårt färgtema, det är svart, vitt och rosa. Buketten kommer vara med svarta, vita och rosa fjädrar och vita pärlor.

Vad har ni för färgtema? :)

• Pinkgrape
    ninen skrev 2011-04-15 21:50:41 följande:
    Pinkgrapi har inget speciellt färgtema då det är ett väldigt litet bröllop och där vi bara ska gå ut på restaurang efteråt. Men manvill ju ha en snygg bukett som ska vara med på bilderna och i kyrkan.Drömmer Frågan är då om det är snyggast om den matchar min blivandes klädsel. Han kommer ha en guldgul väst under kostymen som jag tänkte skulle matchas i buketten. 
    Men det är väl en jättebra tanke, att matcha honom lite :) Ifall du hittar några blommor i den färgen som du gillar. Buketten behöver ju inte vara enbart den färgen heller, utan du kan ju ha två eller tre olika färger :)

När ska ni gifta er? :)
  • Pinkgrape
    ninen skrev 2011-04-15 23:19:19 följande:
    WOW!!Skrattande Jättefina förslag på buketter. Nu känns det mkt bättre. Ska nog komma fram till nåt.Glad Tusen tack
    för hjälpen! 
    Jag tror definitivt att du kommer hitta något som blir alldeles perfekt! Lycka till :D
Svar på tråden Tankar om brudbukett