convers
är så less nu på allt letande... så jag har beslutat att det blir convers i skin, kanske med lila snören, för det är lia tema
och tiden tickar på!
Någon mer som gör som ja?
är så less nu på allt letande... så jag har beslutat att det blir convers i skin, kanske med lila snören, för det är lia tema
och tiden tickar på!
Någon mer som gör som ja?
Det står oftast att man ska skicka ett par skor till personen som broderar åt en men det är ju bara att köpa tex på ebay och få dom skickade direkt till "konstnären" :)
Annars funkar det utmärkt att brodera eller måla själv på sina skor :) Även att limma på glitterstenar, byta skosnören till tex spets kan ju göra stor skillnad.
Jag hade tänkt ha ett par ballerina under kvällen, men funderar nu på att fixa till ett par converse och ha på mig istället :) Då ska jag bara ha dom den kvällen och sedan spaaara :D
vilka coola skor! alltså jag hade helt klart velat ha ett par sånna men är rädd att det blir för varmt. jag satsar däremot på ett par sköna ballerina..jag ska då inte ha ont i några fötter
Jag tänkte bara bjuda på en bild från vårt bröllop. Kan säga att det var ett populärt inslag med våra färglada converse :)
Nu är våren här så nu kommer de fram igen! :)
Jag kommer ha ljusrosa Converse med spetsband som snören!! Har aldrig klackskor annars och tycker inte att min bröllopsdagen är rätta dagen att börja med det! Så Converse it is! Sen kommer jag för övrigt ha allt annat traditionellt....
Jag tänkte ha vita converse under klänningen.
Skulle och köpa dom på scorett outleten och hittade ett par skor från Duffy,
som liknade converse fast men kilklack!! Gryma tyckte jag så dom får det bli under brudklänningen.
Och sedan riktigt på kvällen när mina fötter dött.. =) Går ALDRIG i klackar annars.. =)
Vi fejkade lite och köpte "converse" på Maxi ;P
Allra helst hade vi velat ha riktiga, äkta, men vi har inte råd med 5 par sådana. Det är min blivande och alla hans 4 marskalker som ska ha. Jag tror ändå att det kommer bli toppenfint och de tyckte alla det var en liten kul grej :D
men ni som väljer Convers, vad har ni för slags klänning?
Jag hade ju tänkt tanken, men efterssom jag har en ganska "vanlig" klänning så hittade jag till slut ett par ballerina skor som funkar utmärkt...
Fast jag kan ju inte släppa tamken på dom, så jag har dessutom köpt ett par, i fall att!
Sån här klänning hade jag till mina converse.
Jag kommer ha en lång nixaklänning...skorna kommer ju ändå inte synas under!
Sån här klänning hade jag till mina converse.
NU blir jag aaaaaaaaaaavis! Ska fundera.....
Mina converse som jag ska ha till min knälånga klänning.
Här e mina jag ska ha på vårt bröllop ! =)