Inlägg från: Gottblåbär |Visa alla inlägg
  • Gottblåbär

Skänk mig era flaskor från ert bröllop i Borås lr GBG tack!

Jag har fått mina genomskiliga vinflaskor med svart skruvkork från resturang, fråga dem så får du samma sorts flaska =)

• Gottblåbär
    Tinzi skrev 2011-07-05 12:44:39 följande:
    du råkar inte bo nära GBG/borå¨s så jag kan ärva dina ? ;)
    Jodå, bor utanför GBG :) I mölndal!!! 
  • Gottblåbär
    Tinzi skrev 2011-07-06 05:22:27 följande:
    OJ! Har du gift dig ännu? eller när är det dax? och har du kvar flaskorna , ochkan jag få ärva dem isf? (många frågor nu) hahah.
    Nej jag gifter mig 6 augusti, och jajjemen  har kvar dom, har precis satt på egna etiketter men de är ju bara att ta bort sen. Jag har en komps osm ska gifta sig i september som fråga om  hon kunde få flaskorna till hennes bröllop, men de var ett tag sedan och hon har inte sagt nått så ska höra med henne först, annars får du självklart ta dem. När gifter du dig??
  • Gottblåbär
    Tinzi skrev 2011-07-06 23:23:39 följande:
    Åh *hoppas hoppas* Vi gifter oss i maj nästa år så är ett tag kvar. Och vill hon ha dem så ärver jag de gärna efter henne isf :) de blir ju inte direkt slitna kanske :)
    Nämen dåså, då får du dem gärna ssen:)
    Hör av dig på min mejladress charlotte.engstrom@hotmail.com om jag inte skulle vara inne så mycket här efter bröllopet:) 
  • Gottblåbär
    Mirjami skrev 2011-07-07 09:28:48 följande:
    Ja, köpta/beställda på systembolaget. Ja, den personliga prägeln är viktig, själv känner jag att tiden blir för lnapp att ordna sådant tyvärr. Är bara 4 veckor och två dagar kvar och jag tänker tvinga mig att njuta av sommaren med. Hur nu det ska gå till???

Men beställer ni etiketter någonstans ifrån eller klipper och klistrar ni? OM det är enkelt så kanske jag kan ta mig tid ändå :)
    Vi körde ut våra på skrivaren, och klistrade på, hur enkelt som helst:) Såhär ser våran etikett ut,

• Gottblåbär

haha va konstigt de blev:S de jag skrev var att de var enkelt att skriva ut och bara klistra på flaskorna och att vår etikett ser ut som på bilden ovan:P

Svar på tråden Skänk mig era flaskor från ert bröllop i Borås lr GBG tack!