Suck!!! =) =) Vad tror ni denna kostar??
vad tror ni denna underbara bukett kostar - i MINDRE form? :)
Jag är fullkomligt föräldskad i den! Det är åtminstonde massa rosor i, en av de lätta blommorna att få tag i antar jag..
vad tror ni denna underbara bukett kostar - i MINDRE form? :)
Jag är fullkomligt föräldskad i den! Det är åtminstonde massa rosor i, en av de lätta blommorna att få tag i antar jag..
ååh ja visst är dwen super!
Jag ska fråga floristen nästa vecka när jag har vägarna förbi! En mindre variant är ju ett måste, för den orkar man nog inte hålla i en hand så länge :)
Jag sökte på google bara, på "Bridal Bouquet" och valde färgen vit i vänstra kolumnen,
sen fick jag fram massa förslag, bland annat denna :)
Antar att floristen kan fixa en liknande, dom ser nog vad det är för blommor :)
Jag ska gå till en mindre blomsteraffär i en mindre by,
vi har två blomsterbutiker i den andra lilla staden och dom är jättedyra!
Dock ska denna lite mindre vara lite billigare och jättebra :) Så får hoppas det inte kostar skjortan!
men har man väl fått något i skallen så har man.. typiskt :)
Berätta gärna vad priset blir när du kollat det. Roligt att veta.
Hej! Fick prisuppgifter idag och la en beställning :) :) Jag ska betala 1500-2000 för buketten som kommer vara exak likadan fast i storlek à la Victorias istället. Och den lilla lilla blomman byts ut till bouvardia istället som ser nästan precis likadan ut :) billigt!!! Ridåns kommer ha samma underbara färg som på bilden! Beställde även tärnbuketter 300 kr styck, och en näbbukett för 150 kr och slutligen 3 st coursages för 75 kr styck varav jag får en av dom gratis! Vi tänker även beställa samma rosor till festen, ca 20 st, en på varje bord. Stora! Ska ha murgröna med som vi skafferi djävla. Alla blommor sammanlagt för 3000 kr Max! Tycker vi kom billigt undan ändå :D