Inlägg från: misscat81 |Visa alla inlägg
  • misscat81

18:e juni 2011!!!

18 juni för oss med! Vi har det mesta klart, men några biter hänger i luften. Har t ex inte fixat någon transport för mig och min brudgum från vigseln till festlokalen. Vi vill åka någon snygg bil, helst cab. Känns lite stressigt, för vi har liksom ingen plan B om vi inte skulle få tag på någon...
    Sen ska blivande svärmor få tag på serveringspersonal, jag hoppas det blir klart snart. Håller på att fixa med placeringskort och festprogram.

Vi skickade in ringarna för ändring (kommer inte ha två ringar var, utan ändrar våra förlovningsringar så att de blir våra vigselringar) för en vecka sedan och jag var jätteorolig att vi var för sent ute och vi inte skulle hinna få dem. Men jag mailade till företaget (titanringar.com) och frågade hur det låg till, och de sa att de skulle skickas idag! Så det kändes jätteskönt!

Klänningen är klar med ändringar och allt, så det ska jag prova på fredag tillsammans med bh:n jag köpt, hoppas det passar alltihop!

Är lite stressad över min frisyr också, för när jag var på provuppsättning blev jag inte helt nöjd. Eller, jag kände mig nöjd först, men sen efteråt när jag kände efter så kom jag på att det inte var så jag ville ha håret. Och eftersom frisören bor långt bort (vi gifter oss i värmland, bor i sthlm) så hinner vi inte prova någon mer gång. Har en idé om hur jag vill ha håret, men tänk om inte det heller känns 100% bra?

Sambon måste köpa skjorta också, och hans väst måste sys in, för det var alldeles för stor. Måste tjata på honom om det, han är lite seg på att ta tag i saker som gäller bröllopet! Han lägger all tid på vår husrenovering istället, vilket iofs är toppen, men jag blir ändå stressad över det!

Svar på tråden 18:e juni 2011!!!