Inlägg från: Pinkgrape |Visa alla inlägg
  • Pinkgrape

blommorna gör mig hysterisk!

Jag förstår precis hur du känner. Jag har själv haft exakt samma känsla.

För min del löste det sig som så, att jag skippar blommor helt. Både i bukett och dekoration och jag har från vissa håll och kanter fått pikar om att det är lite konstigt och tråkigt, men det passade mig bättre helt enkelt :)

Tyvärr har jag alltså inget bra tips alls på hur du ska lösa situationen på bästa sätt, men jag hoppas innerligt att du gör det, för det är inte värt att stressa upp sig över en sådan sak som blommor (tycker jag).

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    S2011 skrev 2011-04-22 16:31:17 följande:
    30 juli

@MrsT och Pinkgrape: Jag har kikat på konstgjort, fjäder och brosch, men jag tycker tyvärr verkligen inte om det.... 
    Nej, allt är inte för alla :)

Men om du verkligen vill ha blommor och vet vilken prisklass och färg, kanske du ska satsa på att din blivande får köpa en bukett? Så länge han tror sig om det hehe

Jag tycker det är ganska gulligt och romantiskt och har man bara lite tillit till varandra, vilket man kanske bör ha, så tror jag nog att han kommer ordna en jättefin bukett :)

Annars kan du ju bara ge floristen datumet, färgerna du vill ha och prisklassen, men i övrigt fria händer :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden blommorna gör mig hysterisk!