• Moemoe

Vilket armband tycker du? :)

Halloj!
    Vill jätte gärna ha lite smakråd om vilket armband jag ska välja. Ska efter mycket om och med inte ha någon tiara och tänkte därför ha ett ganska blingit armband, vill gärna ha bara en statment-piece förutom klänningen. Glad Så vilket tycker ni?

1. Fågeln, fast kanske utan den om det ser konstigt ut :)

2 Hjärtan

3 Pilgrim

4 Blommor

Och såhär ser klänningen utDrömmer men numera har jag kort hår och ska inte ha halsbandet som jag har på bilden. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket armband tycker du? :)
  • Pinkgrape

Jag gav min röst på armbandet med hjärtan. Jag tycker det var jättefint på alla och sätt och vis och skulle passa mycket bra till klänningen! :D

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Moemoe

Pinkgrape skrev 2011-04-23 13:05:32 följande:
    Jag gav min röst på armbandet med hjärtan. Jag tycker det var jättefint på alla och sätt och vis och skulle passa mycket bra till klänningen! :D
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape

Tack! Det är så svårt att välja, men som du säger skulle det passa till klänningen.

Fröken Söt skrev 2011-04-23 13:35:19 följande:
    Armbandet med fågeln var jättefint, var har du hittat det?
    Här hittade jag fågeln :) Men är lite osäker på om man ska ha kvar fågeln på eller kanske knippsa bort den :)

http://blingit.se/visa_produkt.asp?id=5416&t=Cocos+%2D+Armband+3+i+1+F%E5gel

Mer tyckande! Det är så hjälpsamt! Glad
  • Lisa201109

Jag gillar fågelnSkrattande Ovanlig och inte det man förväntar sig av en brud, vilket jag tycker är positivt

• Moemoe
    Lisa201109 skrev 2011-04-23 17:46:53 följande:
    Jag gillar fågelnSkrattande Ovanlig och inte det man förväntar sig av en brud, vilket jag tycker är positivt
    Vad bra, fågeln blir mer och mer intressant! Glad 

Kollade med min tärna aka syster, och hon rösta också på fågeln. Mannen lämna in veto på det blommiga, haha. Så tror jag beställer fågeln och hjärtana och så får jag testa till, kan ju alltid använda till annat också. Tack för svaren!
  • Moemoe
    errekrook skrev 2011-04-24 12:42:39 följande:
    Utan tvekan fågeln! Originellt och skulle nog tillföra en personlig "touche" på outfiten!
    Tack, vad roligt att andra också tycker den är fin! :)
  • Moemoe
    LenaE skrev 2011-04-24 15:27:43 följande:
    Här kommer ett tips till dig på ett snyggt klassiskt pärlarmband som skulle passa perfekt till klänningen. Armbandet kommer från Baglady och är gjort av vita sötvattenspärlor och med en snygg silverboll.
    www.armband.se/baglady-armband/14-baglady-arm... 
    Tack för tipset, ska gå in och kika :)
  • jenniejummie

Fågeln var ju jättefint!!! Ta den!!

• Moemoe

Jag köpte fågeln. Glad Kan meddela att man kunde knäppa av fågeln och buren, eller bara en av dem om man ville. Så behåller fågeln, men buren var rätt tung så den får vara med någon annan dag! Tack för alla svar!

• In Love

Fågeln var superfin! Men jag blev lite kär i det sista armbandet med blommorna...  Var har du hittat det?

Mallorca maj 2011 - då smäller det...
  • Blivande fru Swärdh

Jag röstade på blommor :)

• Nephele

Du gjorde rätt val tycker jag :) Fågelarmbandet passar jättebra till den klänningen!

• Moemoe
    Eireann skrev 2011-05-08 10:58:21 följande:
    Du gjorde rätt val tycker jag :) Fågelarmbandet passar jättebra till den klänningen!
    Tack så mycket! Hittade ett jätte fint hårsmycke när jag provade in min klänning som matchade så nu känns det ännu bättre! Solig
Svar på tråden Vilket armband tycker du? :)