Inlägg från: brolencarlsson |Visa alla inlägg
  • brolencarlsson

Å är så besviken, ska jag ringa henne å fråga om dom kommer eller inte???

Hej!
    För 2 år sedan var jag tärna åt en av mina kompisar när hon gifte sig....det var verkligen jättekul och en ära för mig att vara det. Jag planerade hennes möhippa och engagerade mig väldigt mkt i gennes bröllop osv....

Nu har jag bjudit henne och hennes kille på vårat bröllop!!!

Det är osa den 1 maj och de har fortfarande inte svarat....vi skickade ut inbjudan redan i februari för att folk skulle få tid på sig att planera in det om de skulle byta jobbhelg eller om de skulle planera sin semester...så vi ville vara tidiga!!!!

Ska tillägga att ja köpte hennes brudklänning då jag tyckte det var en sån underbar klänning hon hade å den pssade mig jättebra oxå :)

Det var i februari jag var där.....sen dess har jag inte hört från henne.....ja maila för nån vecka sen, kolla hur det var med dom och om vi kunde hitta på nått nån dag med barnen...och ingen antydan om bröllopet då jag ville själv att hon skulle ta upp det!!!
    Hon har inte ens svarat!!!! Och ja har sett att hon har varit ute på facebook flera ggr efter det men inte skrivit till mig endå :(

Ååååååå är så besviken.....ska jag ringa i slutet på veckan å kolla av om de kommer eller ska jag bara låte det vara.....????

Hur skulle ni ha gjort?????!

• Svar på tråden Å är så besviken, ska jag ringa henne å fråga om dom kommer eller inte???
  • brolencarlsson
    1995 11 17 skrev 2011-04-26 09:51:04 följande:
    Kan ju vara att hon glömt bort sista svars datumet eftersom ni skickade ut inbjudan i så god tid. Eller så är det en sån självklarhet för henne att dem kommer att hon inte tänkt på att specifict säga att dem kommer. Eftersom du varit där och köpt klänningen av henne så uppfattar hon kanske det som att ni har pratat om bröllopet och att hon tycker att hon gett sken av att dem kommer. Eller som någon här ovan skrev, inbjudan kan ha kommit bort med posten. Om du varit tärna åt henne så har ni nog varit väldigt bra vänner så det borde ju inte vara några konstigheter om du bara frågar om dem kommer, det är ju bara att fråga lite snällt.

Jag förstår di frustration, jag planerar för fullt mitt eget bröllop och det är mycket man ska ha i huvudet och man vill vet i så god tid som möjligt för att kunna planera färdigt.

Håller tummarna för dig att det löser sig på trevligaste sätt!!
    Ja hon kan ju ha glömt bort att meddela bara eller så är det som du säger att hon antog att ja förstog att de skulle komma när vi pratade sist.....

Ja jag hoppas verkligen att ni har rätt och att allt löser sig :)

Ja låter osa gå ut sen kontaktar jag henne....

Tack snälla för ditt svar!!! :)
  • brolencarlsson

Hej tjejer!!
    Tack för att ni tog er tid och svara :)
    Ja låter osa gå ut sen ringer jag!!!

Hoppas allt löser sig och att de kommer :)

Svar på tråden Å är så besviken, ska jag ringa henne å fråga om dom kommer eller inte???