Inlägg från: 070831 |Visa alla inlägg
  • 070831

Visa er tärnklänningar, snälla? :)

helsingebrud skrev 2011-07-20 09:54:38 följande:

Jag har köpt två st av denna klänning
    Köpte dem på ebay och gav för två st ink frakt strax under 150:- ( mao ca 75 kr st )
    Den var jätte fin .. Så jag har hittat den på ebay och jag ska bara kolla med min brudtärna vad hon har för byst storlek så jag inte tar någon för liten
  • 070831
    sollan skrev 2011-07-05 20:53:19 följande:
    Förhoppningsvis blir de sån här klänning ti mina tärnor.
    Får hoppas de sitter bra när beställningen anlänt å de kan provas :) 

funderade först med denna men sen så ändrade jag mig :D o hittade en betydligt finare
  • 070831
    Tinzi skrev 2011-11-04 09:28:32 följande:
    Den ska mina tärnor ha fast svarta! Är supernöjd! Passade allihopa hur bra som helst! :)
    Låter ju bra att den passade :) när är det planerat ? jag frågade som sagt mina tre skånekompisar men dom ignonerade mina sms avisade mina samtal och så jag hade en sista utväg det var min syster men har liksom 3 systrar och en bror som kan hoppa in i brudföljet men det är bara en som bor nära mig resten bor i småland alldeles för lite.. mycket roligare när resterande får veta i inbjudan sen det blir som deras överaskning
  • 070831
    Tinzi skrev 2011-11-04 10:33:32 följande:
    oj låter inte som några "bra" vänner? Stackare :( Ta alla 3 systrarna då ;)
    Vi gifter oss 12 maj :)
    12e maj gifter vi oss men mina två andra systrar dom bor i småland och det är lite långt ena bor i lenhovda och den andre i älghult medans min tredje syster bor i eslöv i skåne å ja i ängelholm så det är närmare för henne .. näe det är ju inte det kan man säga..  så nu ska jag bara hitta några skor som passar den klänningen men min syster ska stå för dom själv sa hon :) det var ju snällt :D o näre jag frågade henne tacka hon inte nej..
Svar på tråden Visa er tärnklänningar, snälla? :)