Vilken frisyr skall du ha?
Eftersom jag inte kan bestämma mig för hur jag vill ha mitt eget hår på bröllopet så roar jag mig med att fråga er hur ni vill/ska ha det :)
Eftersom jag inte kan bestämma mig för hur jag vill ha mitt eget hår på bröllopet så roar jag mig med att fråga er hur ni vill/ska ha det :)
Jag ska ha håret uppsatt i en låg knut och fingerwaves. Pappa blev förskräckt när han hörde det haha... han tyckte att jag ska ha det utsläppt och naturligt som enligt honom är det vackraste man kan ha, skulle han fått styla mig så skulle det förmodligen vara utan makeup oxå haha! Han e rolig han... men jag vet att han nog kommer tycka det är fint ändå, det han tror med make o hår e att bara för man stylar så kommer man se ut som Perelli o alla andra råsminkade o överstylade mediatjejer med 10 kilo spackel, häxklor, transafransar o Barbie-hår.. Men nej pappa, man kan göra sig fin utan att se överdriven ut, men han e ju lite övervintrad hippie oxå så...
Det är min främsta hårinspiration:
Uppsatt med fingerwaves blir det här med. :) provlägger håret den 27/5 så då läär det ramla in en bild här :)
ska ha extensions och ha halvuppsatt!
jag ska ha lockigt och lite uppsatt, måste ha endel av håret uppsatt pga att jag ska ha slöja =)
Jag vet inte vad jag ska ha och måste verkligen komma på nåt nu eftersom jag ska göra provuppsättning om ett par veckor
Har väldigt tjockt och långt hår som är väldigt tungt och omöjligt att få att sitta uppe. Därför är det definitivt så lite uppsatt som möjligt som gäller men ändå så att det blir en frisyr av det hela. Har svårt att hitta bilder på detta. Tips på bra hemsida eller så med bilder?
Jag har bestämt att jag ska ha lockigt hår i alla fall..
Jag har inte bestämt mig men tror jag vill ha denna frisyr. Jag har ljusblont hår i denna längd. Men mitt hår är tunt så det är svårt att göra nåt med det.