• Tinzi

Vilken frisyr skall du ha?

Eftersom jag inte kan bestämma mig för hur jag vill ha mitt eget hår på bröllopet så roar jag mig med att fråga er hur ni vill/ska ha det :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken frisyr skall du ha?
  • Zelmah

Jag ska ha håret uppsatt i en låg knut och fingerwaves. Pappa blev förskräckt när han hörde det haha... han tyckte att jag ska ha det utsläppt och naturligt som enligt honom är det vackraste man kan ha, skulle han fått styla mig så skulle det förmodligen vara utan makeup oxå haha! Han e rolig han... men jag vet att han nog kommer tycka det är fint ändå, det han tror med make o hår e att bara för man stylar så kommer man se ut som Perelli o alla andra råsminkade o överstylade mediatjejer med 10 kilo spackel, häxklor, transafransar o Barbie-hår.. Men nej pappa, man kan göra sig fin utan att se överdriven ut, men han e ju lite övervintrad hippie oxå så...

Det är min främsta hårinspiration:

• MrsT2011

Den har satsar jag på! Ska ha tiara och slöja uppe på huvudet så jag vill ha en mjuk, utsläppt frisyr!
  • MrsT2011
    Zelmah skrev 2011-05-02 16:23:42 följande:
    Jag ska ha håret uppsatt i en låg knut och fingerwaves. Pappa blev förskräckt när han hörde det haha... han tyckte att jag ska ha det utsläppt och naturligt som enligt honom är det vackraste man kan ha, skulle han fått styla mig så skulle det förmodligen vara utan makeup oxå haha! Han e rolig han... men jag vet att han nog kommer tycka det är fint ändå, det han tror med make o hår e att bara för man stylar så kommer man se ut som Perelli o alla andra råsminkade o överstylade mediatjejer med 10 kilo spackel, häxklor, transafransar o Barbie-hår.. Men nej pappa, man kan göra sig fin utan att se överdriven ut, men han e ju lite övervintrad hippie oxå så...
    Ha ha, min blivande är förvisso ingen hippie men han reagerade ungefär som din pappa! Han tycker också att jag är som allra vackrast när jag INTE är stylad, så han är nervös över vad frisören/sminkösen kan hitta på! Mardrömmen är ju panda/transa som perelli, helt klart! Försöker lugna honom med mina tjusiga inspirationsbilder, funkar väl hyfsat...! Glad
  • Pingst2011

Uppsatt med fingerwaves blir det här med. :) provlägger håret den 27/5 så då läär det ramla in en bild här :)

• torildsdotter

jenniejummie skrev 2011-05-01 02:48:50 följande:
    precis den bild som jag hade sparat ned, hennes frisyr är såååå fin. Vill också ha ngt liknande! =)
    Och jag har samma frisyr som inspiration men ur en annan vinkel! ;)
  • mteriksson

ska ha extensions och ha halvuppsatt!

• Wedding2012

jag ska ha lockigt och lite uppsatt, måste ha endel av håret uppsatt pga att jag ska ha slöja =)

• Liina86

Jag vet inte vad jag ska ha och måste verkligen komma på nåt nu eftersom jag ska göra provuppsättning om ett par veckor Obestämd

Har väldigt tjockt och långt hår som är väldigt tungt och omöjligt att få att sitta uppe. Därför är det definitivt så lite uppsatt som möjligt som gäller men ändå så att det blir en frisyr av det hela. Har svårt att hitta bilder på detta. Tips på bra hemsida eller så med bilder?

• midsommardagen 2011
    forceprincess skrev 2011-04-30 08:46:02 följande:
    Jag ska ha något i denna stilen

jag har också den här bilden i min inspirationsmapp!
  • Wedding2012

Jag har bestämt att jag ska ha lockigt hår i alla fall..

• Albertina83

Jag har inte bestämt mig men tror jag vill ha denna frisyr. Jag har ljusblont hår i denna längd. Men mitt hår är tunt så det är svårt att göra nåt med det. 

Svar på tråden Vilken frisyr skall du ha?