Hjälp mig med tips till Hippa!
Min hippa var för några veckor sen. Jag blev tillfrågad att vara barnvakt till min gudson och såg framemot vår mysdag. Men mamman kom ensam utan min lille grabb och då trillade poletten ner. Min sambo och dotter tog fram en färdigpackad väska och jag fick ögonbindel. Alla 4 åkte iväg med bilen en lång runda där jag inte lyckades hålla koll på var vi åkte. Sen blev jag inledd i en restaurang där de andra satt o väntade och då avvek sambon o dottern. En smaskig sushilunch stod på bordet och drickat åkte fram. Fin kaninmössa och solbrillor fick jag på mig innan vi sen gick upp på stan o jag fick shoppa en top för 100 kr. Därefter gick vi till ett spa och badade i varmvattenbassäng och bubbelpool. Jättehärligt för min onda rygg som jag dras med. Efter det blev det skivinspelning, haha...jag kan INTE sjunga! ;) Kvällen avslutades hemma hos en av tjejerna där de ordnat med en gigantisk skaldjursbuffé. För första o sista gången i mitt liv har jag slurpat i mig ett ostron.
Jag är jättenöjd med min hippa. Inte en massa pinsamma grejer utan bara en kanonhärlig dag med tjejerna, precis som jag ville ha det!