• Emblas Mamma

Snart kommer det! Jag sitter på helspänn varje dag!

HJäälp!
    Jag känner på mig att jag SNART kommer att bli hippad! Det är bara 1,5 månad kvar till bröllop och jag VET att jag kommer bli hippad.
    Min bästa kompis frågade mig nämligen för några veckor sedan om vilka kompisar jag umgicks med för övrigt och verkade väldigt intresserad av detaljer om dom och hur man kanske får tag på dom.

Så hjälp. Här kommer det snart!

ni som ska gifta er snart, hur går det för er? Känner ni på er att ni kommer bli hippade?
    Det är alltså dags att börja gå i riktiga kläder här hemma nu, och inte i morgonrock eller naken. Ifall man blir bortrövad.
    Det är dags att ordna allt nu och göra läxorna så man inte blir stressad över om man blir ivägdragen en heldag!

Jag är faktiskt ganska rädd! Lite spänd, men mest rädd :P Det känns alltså läskigt att veta att något kan hända när som helst..

• Svar på tråden Snart kommer det! Jag sitter på helspänn varje dag!
  • Emblas Mamma

ÅH! Jag hade med gärna velat veta datumet!
    Vill väldigt gärna ha en lugn och mysig hippa med vi och god mat och massa prat :)
    Men det lär jag ju inte få. Något jobbigt kommer jag få göra..

fanken med! Undrar om min sambo vet något? Det gör han säkert!
    Jag såg nämligen att han hade ett missat samtal från min bästa vän häromdagen så dom har nog pratat ihop sig :P

• Emblas Mamma

JAAA!

Nu har jag fått två preliminärdatum!
    Min snälla Tärna vet att jag har sjukt mycket att göra och knappt en sekund över. Så hon frågade mig helt enkelt om jag var ledig den 21 och den 28:e.
    Mer fick jag dock inte veta, men ändå! Jag är så lättad över att veta ett kanske-datum! !
    Det ger mig tid att planera om resten av vardagen! Superbra :)

• Emblas Mamma
    zvartaliljan skrev 2011-05-11 07:03:17 följande:
    Vad härligt o veta lite på ett ungefär iaf Här blir jag tokig av att inte veta
    Men lite lustigt att INGEN av mina vänner hade tid o hjälpa mig prova klänningen på lördag....hmm....
    hehe, då kan du ju alltid försöka vara beredd då ;)
    :D
Svar på tråden Snart kommer det! Jag sitter på helspänn varje dag!